mitä mieltä olette jos mies on päätä lyhyempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos te olette rakastuneita niin se ei kuulu kenellekään vaikk toinen olisi avaruusolio! Ja jos miehellä on hyvä itsetunto niin hän kyllä kestää pituuseron.

Mä en osaa kuvitella itselleni pientä miestä. Mun mielestä miehessä on se juuri ihanaa kun hän on iso ja häneen voi käpertyä. En mä kyl oo koskaan tavanutkaan itseäni päätä lyhyempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Sängyssä tunnet olosi turvalliseksi kun hän vielä suutelee sinua, mutta sitten kun hän katoaa jonnekin alas, olosi tuntuu niin kauhean yksinäiseltä.

:laugh:

eikai se sitte vaikuta, jos on palavasti rakastunut. Mä en vois kuvitella että mulla olis mies joka olis mua lyhyempi.

en mä kyllä päätä lyhyempää ottais, enkä ees vähän lyhkäsempää. ison pituusero mitä on ollu mulla ja poikaystävällä, oli tasan 40cm. minä kun oon metrin hukkapatkä ja jätkä oli liki kaksmetrinen, meitäkin katottiin väliin aika pitkään :D

Olen seurustellutkin joskus päätä lyhyemmän kanssa, mutta minulle nyt on muutenkin aika sama miten ihmiset katsovat tai ovat katsomatta (noin sovinnaisuusmielessä). Valitettavasti en osaa silti vastata keskimmäiseen kysymykseen, mutta eiköhän sekin onnistu.

Olen nähnyt pareja joissa oli näin. Minä ainakin katsoin kunnioittavasti, että itsetunto kohdallaan, eikä tarvi muita ajatella. Anna mennä vaan ei se muille kuulu. Jos katsovat, anna katsoa. Ei se ole sinulta pois. Iselläkin on viitisen senttiä lyhyempi mies ja jos mulla korkeammat kengät niin enempikin. Eikä haittaa mitään.

Yhteistyössä