Mitä mieltä olette jos miehellänne on hyvin tärkeä harrastus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvä juttu minusta.
ihmisellä pitää olla jotain intohimoja ja kiinnostuksen kohteita elämässään.
tietenkin terveen rajoissa - ei niin että se yksi juttu olisi sitten KOKO elämä.

Riippuu...

Eksälle kuntosali oli tooosi tärkeä juttu. Ja minusta ihan hyvä homma. Tietyt ajat ja päivät oli kun salille piti päästä. Ja itse huolehti lisäravinteistaan yms. Mikäs siinä.

Jos harrastus veisi miehen pois kotoa usein tai pitkiksi ajoiksi, tai veisi paljon rahaa, niin sit en olis varmastikaan ihan niin innolla tukemassa.

Miehellä on kaksikin erittäin tärkeää harrastusta. Toinen on hirvimetsä ja toinen kehonrakennus. Hyvähän se on kun on harrastuksia työn & perheen vastapainoksi. Itselläkin on. MUTTA on tuosta hirvimetsästä ollut joskus kinaakin, kun se vie tiettyyn aikaa vuodesta niin paljon viikonloppuja. Mies on välillä reissutyössä ja ei sitä aikaa olisi muutenkaan.

Mikä on "Hyvin tärkeä"? Harrastukset ovat loistava asia elämässä. Mutta jos ne rajoittavat kovasti ja jatkuvasti muun perheen elämää ja aikaa niin sitten saisi hommata muun harrastuksen. Lähinnä tarkoitan sitä, että kaikki aika (perheeltä) menisi johonkin harrastukseen.

Mun ukolle on nuo koirat elintärkeitä ja intohimoisesti todellakin harrastaa niiden kanssa. Tykkään mäkin niistä, mutta miehen juttu ne enemmän on. Hyvä on minusta tuollainen oma juttu olla molemmilla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Mikä on "Hyvin tärkeä"? Harrastukset ovat loistava asia elämässä. Mutta jos ne rajoittavat kovasti ja jatkuvasti muun perheen elämää ja aikaa niin sitten saisi hommata muun harrastuksen. Lähinnä tarkoitan sitä, että kaikki aika (perheeltä) menisi johonkin harrastukseen.

no tätä on hyvä peesata. ja molemmille vanhemmille pitäisi suoda sitä omaa aikaa sitten saman verran.

Meillä miehellä metsästys ja koirat henki ja elämä ja minusta tuo on vain hyvä. Toki joskus tympäisee kun koko syksyn kumpanakin viikonlopun päivänä on metsällä, mutta ei tulisi mieleen kieltääkkään. Saas nähdä mitä "riitoja" ensi syksynä tulee kun pieni vauva on talossa jos muka JOKA viikonloppu pitää KUMPANAKIN päivänä päästä... Kun itse olen vauvan kanssa kotona viikot niin olisihan se mukava sitten olla yhdessä ja seurustella vauvan kanssa. Ehkäpä tuo toukokuussa syntyvä esikoispoika kääntää miehen pään... :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja se on hyvä miehen kannalta, mutta ei hyvä perheen kannalta. Vapaapäivät kuluu metsällä aamusta alkaen, joskus TODELLAKIN raivostuttaa..

Sama täällä. Hirvimetsä, peurapassi, kalastus, vpk, kunnallispolitiikka + eri luottamustoimet, golf. Metsästys vie suhteessa eniten aikaa, kokonaisia viikonloppuja väh parilta kuukaudelta! Arki-illat vaihtelevasti eri kokouksissa jne. Kyllä suoraan sanoen v-tuttaa, koska kaikki sen harrastukset ovat pois perheeltä (ja multa). Toisin sanoen itsellä ei voi olla mitään harrastusta, koska nyt on koko perheen kesken jo niin vähän yhteistä aikaa, että ei varmaan nähtäis koskaan jos mäkin vielä kävisin iltaisin harrastuksissa. Ja toisaalta oon sitten aina lapsessa "yksin" vastuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
hyvä juttu minusta.
ihmisellä pitää olla jotain intohimoja ja kiinnostuksen kohteita elämässään.
tietenkin terveen rajoissa - ei niin että se yksi juttu olisi sitten KOKO elämä.

Peesaan jokaista sanaa :flower:

Ja mä.

Joskus aikoo ampua vähän yli jolloin mun vaimona ja lasteni äitinä on puututtava asiaan.....

Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
Meillä miehellä metsästys ja koirat henki ja elämä ja minusta tuo on vain hyvä. Toki joskus tympäisee kun koko syksyn kumpanakin viikonlopun päivänä on metsällä, mutta ei tulisi mieleen kieltääkkään. Saas nähdä mitä "riitoja" ensi syksynä tulee kun pieni vauva on talossa jos muka JOKA viikonloppu pitää KUMPANAKIN päivänä päästä... Kun itse olen vauvan kanssa kotona viikot niin olisihan se mukava sitten olla yhdessä ja seurustella vauvan kanssa. Ehkäpä tuo toukokuussa syntyvä esikoispoika kääntää miehen pään... :D :saint:

Ei kääntäny meillä... toiivottavsati teillä ei niin intohimoinen metrsämies kotona...

Yhteistyössä