Mitä mieltä olette, jos mä haluan itseä blondiksi

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
mut miten sen mahdollista tehdä mustasta tukasta?

mun tekis mieli saada samalainen kampaus vaikka se on vanhanaikainen: http://www.youtube.com/watch?v=U5zC3MfHlyE

oli tänään puhe miehen kanssa että ehkä se minulle sopisi, kun mulla samat kasvomuodot ja nenä ja muuten monet siitä mieltä että musta tukka ei mulle sovi lainkaan

äkkiä se tippui..... mulla on kyllä murhe että mä poltan kaikki hiukset, enkä halua keltaiset hiukset vaan mahdollisimman valkoiset, joku platinum blond, mut sainko mä sen, voiko kampaja tehdä, pitääkö monta kerta värjätä?

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
värinpoisto ja sen jälkeen vaalea väri päälle.

Kärsivätkö ne pahasti? Tukka siis?

riippuu missä kunnossa nykyiset hiuksesi on. Jos suht terveet niin mielestäni ei. Oon tummasta värjännyt blondiksi ja hiukset pysyivät hyvinä hoitavalla shamppoolla ja hoitsikalla.

Voi tarvita muutamiakin värinpoistoja, riippuu kinka sitkeesti väri on hiuksissa kiinni (siis kuinka monta kertaa värjätty mustalla) värinpoistojen välillä hiusten väri oranssiista keltaiseen jonka jälkeen päälle heitetään tuhkaan taittuva blondi sävy joka minimoi keltaisuuden. Riippuu aika paljon hiuksen kunnosta, vahvuudesta ja aiemmista värikäsittelyista tms. miten hius tähän blondi ruljanssiin reagoi; hius voi pahimmillaan katketa kokonaan, muuttua venyväksi "purkkamaiseksi", ja kuivaksi korpuksi. Suosittelisin vaaleita raitoja, joita vähitellen aina lisäiltäisiin ja lopulta ppästäisiin blondiin lopputulokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Voi tarvita muutamiakin värinpoistoja, riippuu kinka sitkeesti väri on hiuksissa kiinni (siis kuinka monta kertaa värjätty mustalla) värinpoistojen välillä hiusten väri oranssiista keltaiseen jonka jälkeen päälle heitetään tuhkaan taittuva blondi sävy joka minimoi keltaisuuden. Riippuu aika paljon hiuksen kunnosta, vahvuudesta ja aiemmista värikäsittelyista tms. miten hius tähän blondi ruljanssiin reagoi; hius voi pahimmillaan katketa kokonaan, muuttua venyväksi "purkkamaiseksi", ja kuivaksi korpuksi. Suosittelisin vaaleita raitoja, joita vähitellen aina lisäiltäisiin ja lopulta ppästäisiin blondiin lopputulokseen.

pikimustaväri ja vetyraidat? Enpä tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:

pikimustaväri ja vetyraidat? Enpä tiedä...

hmm...eipä taida mustaan saada mitään raitoja ilman vetuperoksidia...