Mitä mieltä olet vain aikuisille suunnatuista hotelleista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toistin vaan sanat jotka hotellin johtaja sanoi. Ilmeisesti ette siis ole olleet... Tiedän että pisteillä voi yön maksaa mutta eihän se vielä mitään sano siitä pääseekö teidän lapset sinne yöksi.

En usko, että ovelta käännytettäisiin. Varatessa jos kertoo lapsien kanssa tulevansa niin varmaan suositeltaisiin toista hotellia, mutta jos saavut lasten kanssa sinne klo 21 illalla ja huone on jo varattu, kenties maksettukin niin tuskin sanovat että ei voi tulla, sori.

Minua ei niinkään haittaa onko hotellissa lapsia vai ei. Enemmän haittaa se jos naapurihuoneesta kuuluu aikuisten tappelua tai tappelun jälkeistä rakastelua. Harvemmimpa sitä tosin mitään kuulee. [ur="http://www.varaahotelli.fi/]Hotelleissa[/url] on niin hyvät äänieristykset. Parasta hotellissa yöpymisessä kumminkin on aamiaiset. Aivan niin makia kun joku on laittanut sen valmiiksi ja saa syödä niin paljon kun haluaa. Joskus tosin tulee syötyä vähän liikaakin.

Minua ei niinkään haittaa onko hotellissa lapsia vai ei. Enemmän haittaa se jos naapurihuoneesta kuuluu aikuisten tappelua tai tappelun jälkeistä rakastelua. Harvemmimpa sitä tosin mitään kuulee. [ur="http://www.varaahotelli.fi/"]Hotelleissa[/url] on niin hyvät äänieristykset. Parasta hotellissa yöpymisessä kumminkin on aamiaiset. Aivan niin makia kun joku on laittanut sen valmiiksi ja saa syödä niin paljon kun haluaa. Joskus tosin tulee syötyä vähän liikaakin.

Minua ei niinkään haittaa onko hotellissa lapsia vai ei. Enemmän haittaa se jos naapurihuoneesta kuuluu aikuisten tappelua tai tappelun jälkeistä rakastelua. Harvemmimpa sitä tosin mitään kuulee. Hotelleissa on niin hyvät äänieristykset. Parasta hotellissa yöpymisessä kumminkin on aamiaiset. Aivan niin makia kun joku on laittanut sen valmiiksi ja saa syödä niin paljon kun haluaa. Joskus tosin tulee syötyä vähän liikaakin.

Hyvä, sitten sellaiset ihmiset jotka kaipaavat lapsetonta aikaa tai muuten pitävät lapsettomista paikoista, voivat mennä niihin. Ja me taas lapsen kanssa lapsiperheille sopiviin paikkoihin. :)

Ja jos lähdemme lomalle kun lapset isompia niin taatusti valitaan lapseton hotelli mikäli sellainen löytyy! ;)

kai ihmisillä on yhtälailla oikeus olla lapsettomassa kuin lapsellisessa paikassa? jos minä lähtisin miehen kanssa matkalle kahdestaan niin ihan tasan tarkkaan menisin sellaiseen hotelliin jossa ei tarvii lasten huutamista kuunnella.

Minusta on hienoa, että jokaiselle löytyy jotakin joka lähtöön. Tällaisiahan löytyy monesta palvelusta: anniskeluravintoloihin ei useinkaan lapsilla ole enää illalla asiaa, lapsilta kiellettyihin elokuviin ei ole lapsilla asiaa, Esim Flamingo-kylpylän Spa-osastolle ei ole lapsilla asiaa jne. En koe tätä syrjintänä vaan vaihtoehtojen antamisena.

Jos lähdemme lomailemaan lasten kanssa, valitsen mielelläni hotellin, jossa lapsivieraat on huomioitu (on leikkipaikkaa, lasten allasta jne). Ja näitä löytyy varsin kiitettästi!

Sen harvan kerran, kun pääsen jonnekin mieheni kanssa kaksistaan, olisin todellakin iloinen, jos naapuripöydässä/huoneessa ei olisi kiljuvia lapsia.

Lapsettomat hotellit ihan ok idea. Jos lähtisin ilman lapsia lomalle, niin en haluaisin kuunnella toisten lasten kiukuttelua ja rähinää tms. MUTTA...lapsia suurempi ongelma on mun mielestä toiset aikuiset. Eli toivoisin hotellia, joka:
-olisi kielletty katkerilta vanhuksilta, jotka valittaa joka asiasta
- hieltä löyhkääviltä miehiltä
- bilettäviltä nuorilta, teineiltä ja myös vanhemmilta ikinuorilta, jotka viinalta lemuten remuavat ja metelöivät

Siispä kuka perustaisi hiljaisille, sivistyneille, hyvät käytöstavat omaaville, muut huomioon ottaville iloisille ja rennoille lomalaisille. Niin ja lisään vielä että hyväntuoksuisille.

Ja kyllä, olen itse tällainen =)

Lapset on kuitenkin lapsia, ja vaikka kuinka heidät on opetettu tavoille niin kyllä heistä aina oma metakkansa syntyy (ja pienimmät vauvat nyt huutaa jos ovat huutaakseen). Sairasta on olettaa että lasten tulis käyttäytyä täysin kun aikuiset. Hehän vasta opettelevat. Eli missä on lapsia on myös aina elämää.

Ja nimenomaan näiden syiden takia on erittäin hienoa, että on myös niitä lapsivapaita paikkoja, esim. hotelleja :)

Ja itsellänikin on lapsia, mutta jos mieheni kanssa kaksin päästään jonnekin niin ehdottomasti ei haluta nähdä muidenkaan lapsia siellä :)

Mun mielestä palvelujen profiloiminen on ihan järkevää. Romanttinen hotelli pariskunnille tai vaikkapa hyvän palvelun hotelli lapsiperheille:) Itselläni on lapsi eikä muidenkaan lapset häiritse. Mutta kahdenkeskinen loma voisi olla ihana jossain tosi rauhallisessa paikassa:)

Yhteistyössä