Mitä mieltä olet steinerpäiväkodista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidan kuopus on Steiner- esikoulussa ja olemme todella tyytyvaisia. Siella on erittain lamminhenkinen tunnelma ja lapset auttavat toisiaan ja puhaltavat yhteiseen hiileen. Ruoka on maistunut ja sita on ollut riittavasti. Muovileikkikaluja ei ole vaan lapset leikkivat mielikuvitusta kehittavilla puu- ym. esineilla. Taalla vanhempien osallistuminen on vapaaehtoista, paitsi siivous, johon pitaa osallistua n. kolme kertaa lukuvuoden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mun elämässä taas on tärkeää, että lapsi tulee menemään steinerpäiväkotiin ja tulemme tekemään sen mahdolliseksi, vaati se sitten vaikka kuinka paljon aikaa päiväkodin siivoamiseen.

Se onkin hyvä, että olette samaa mieltä puolison kanssa. Meillä ei onnistuisi tuo siivoushomma senkään puoleen, että mies on vielä alkuillasta työssä - eikä todellakaan pitäisi asiaa niin tärkeänä, että rientäisi sen takia kotiin, että minä pääsisin siivoamaan päiväkotia.

Mun mies on ehkä vielä kiihkeemmin tätä mieltä kuin minä. Steinerkoulun ja -pk:n kasvatti itse. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mulla ei kokemuksia mutta muistan yhestä sarjasta (vuoroin vieraissa) vitsin/letkautuksen että "ei se haittaa vaikka Lassi ei osaa lukea mutta Lassi osaa luistella!" :whistle: Ja turha nyt kenenkään pahoittaa tästä mieltä eli huumorinkukkaa :flower: :D

tää mullekin tulee aina steinerista mieleen :D

Jos ryhmäkoko on sopiva ja varhaiskasvattaja hyvä, steinerpäiväkoti on hyvä ajatus. Mutta mikä tahansa päiväkoti, jos sellaista tarvitaan, on hyvä, jos henkilökunta on fiksua, miellyttävää, asiallista ja kemiat pelaavat. :D

Heka kävi steinerpäiväkodissa eskarin ja kouluikäiset lapseni käyvät steinerkoulua. Meille tämä on oikea ratkaisu. IRA ei kuitenkaan tule menemään samaan eskariin, sillä johtajan ja minun näkemykseni minulle tärkeissä asioissa eroavat niin suuresti, ettei yhteistyö tulisi enää toimimaan.

Yhteistyössä