Mitä mieltä olet solariumista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse en voi käsittää, että edelleen toiset käy jopa huomattavan paljon solariumissa ruskettamassa itseään. Solariumin vaarat on tiedossa, mutta silti sitä käyttävät vähättelee sitä ja väittää, että on ihan sama saada ulkona sitä aurinkoa (vaarallista sekin on yhtä kaikki) ja verrataan siihen, että poltetaan sitä tupakkaakin. No se on vähintään yhtä älytöntä.

mun ei tarvi käyttää, koska olan ruskettua näin keväällä ja rusketun kesällä ihan liikaa(kin) ja rusketus kestää sitten talven ja sopivasti taas keväällä alkaa tulla väriä pintaan...ja siis en ole ikinä ottamalla ottanut aurinkoa kun se on tylsää, rusketun ihan sisätiloissa ja autossa ja ulkoillessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en käsitä miksi kukaan edes haluaa ihoon ruskean värin. Se vanhentaa ihoa ja näyttää rumalta. Saatikka että menis johonkin vaaralliseen solariumiin makamaan. Että joku laittaa rahansa paskaan. (paskan väriin)

Tuota olen myös sanonut, että se tekee vanhan näköiseksi. Katselin juuri erästä naista, joka on minua 9 vuotta nuorempi ja kaverini ei tiennyt hänen ikäänsä. Luuli vähintään minun ikäiseksi. Olisi aika järkyttävää, jos minua luultaisiin 10 vuotta todellista ikääni vanhemmaksi. Onneksi yleensä on päinvastoin eli näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen 33 siis. Rusketus tekee tässä hetkessä ihmisen vanhemman näköiseksi ja se myös vanhentaa ihoa muutenkin. 50v paljon aurinkoa saanut on aina karmea näky.

Uusimmat

Yhteistyössä