E
ex-kaveri
Vieras
joita olet hänelle avoimesti ja luottamuksella kertonut? Mitä mieltä olet, jos asioistasi keskustellaan selkäsi takana? Ehkä myös ikävään sävyyn? Onko niin, että asiat, joita kerrot ystävällesi, kuuluvat automaattisesti myös hänen kumppanilleen? Itse olen aina pitänyt sellaista itsestään selvyytenä, että ystävän luottamuksella kertomat asiat kuuluvat vain minulle, ei muille...
Mielestäni ystävän asioiden kertominen toiselle, ei kerro suhteen läheisyyden tasosta, vaan siitä, että suhteessa JUORUILLAAN...mitä mieltä olette?
Itse en haluaisi kertoa asioitani (kipeitäkin) ihmiselle, jonka tiedän puhuvan kaiken miehelleen...ja kenties tekevän yhdessä omia johtopäätöksiään asioista...ei kiitos.
Mielestäni ystävän asioiden kertominen toiselle, ei kerro suhteen läheisyyden tasosta, vaan siitä, että suhteessa JUORUILLAAN...mitä mieltä olette?
Itse en haluaisi kertoa asioitani (kipeitäkin) ihmiselle, jonka tiedän puhuvan kaiken miehelleen...ja kenties tekevän yhdessä omia johtopäätöksiään asioista...ei kiitos.