Mitä mieltä olet ikäeroista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieti myös, jaksatko vaihdella vaippoja ja pestä pyllyä kun miehesi ei enää siihen kykene muutaman vuoden päästä.
Vai meinaatko laittaa hotolaitokseen ja ottaa uuden nuoremman ukon itsellesi?
Entäpä kurttuinen iho ja hauraat luut sekä mahdollinen kyvyttömyys ja taudit, joiden myötä viriiliys laskee...

[QUOTE="totuus on";22720406]Mieti myös, jaksatko vaihdella vaippoja ja pestä pyllyä kun miehesi ei enää siihen kykene muutaman vuoden päästä.
Entäpä kurttuinen iho ja hauraat luut sekä mahdollinen kyvyttömyys ja taudit, joiden myötä viriiliys laskee...[/QUOTE]

Lapset ei ole meidän kummankaan toiveissa, eikä noin kun sanot, tule tapahtumaan vielä moneen moneen vuoteen, mutta -niin myötä kuin vastamäessä- on meidän mottomme ja toisiamme tuemme, rakastamme ja hoivaamme. Kuka tietää mitä meille ikinä käy?! -ei kukaan! Hetki kerrallaan, nauttien ja iloiten otamme jokaisen hetken! Kuka tietää kun pariskuntana lähdetään Lappiin, niin tullaanko sieltä peräti sormukset sormissa. Ikinä ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu! mutta se on varmaa, me olemme löytäneet toisemme ja olemme erittäin onnellisia!

Lapset ei ole meidän kummankaan toiveissa, eikä noin kun sanot, tule tapahtumaan vielä moneen moneen vuoteen, mutta -niin myötä kuin vastamäessä- on meidän mottomme ja toisiamme tuemme, rakastamme ja hoivaamme. Kuka tietää mitä meille ikinä käy?! -ei kukaan! Hetki kerrallaan, nauttien ja iloiten otamme jokaisen hetken! Kuka tietää kun pariskuntana lähdetään Lappiin, niin tullaanko sieltä peräti sormukset sormissa. Ikinä ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu! mutta se on varmaa, me olemme löytäneet toisemme ja olemme erittäin onnellisia!

Tarkoitinkin sitä, että jaksatko sinä sitten vuosien päästä hoitaa miehesi perushoidon, jos se elämä kantaa niin pitkälle? Eli jaksatko vaihtaa miehesi vaipat ja pestä miehesi pyllyn kun hän ei enää jaksa hoitaa itse itseään? Samaan aikaan ikätoverisi elävät elämänsä parasta aikaaa tehden niitä juttuja joista sinä vain sitten haaveilet?

[QUOTE="vieras";22720482]aika nopeasti edetty: tunti sitten et tiennyt miten edetä miehen suhteen ja nyt jo maalailet kihloja.. :'D[/QUOTE]

Näin pääs käymään! Mies soitti ja juttelimme pitkään ja nyt olemme pariskunta, joka lähtee romanttiselle matkalle kummankin rakastamaan paikkaan, Lappiin, tekemään asioita joita rakastamme, ihmisen kanssa jota rakastamme, mistä sitä ikinä tietää mitä tapahtuu!

[QUOTE="totuus on";22720480]Tarkoitinkin sitä, että jaksatko sinä sitten vuosien päästä hoitaa miehesi perushoidon, jos se elämä kantaa niin pitkälle? Eli jaksatko vaihtaa miehesi vaipat ja pestä miehesi pyllyn kun hän ei enää jaksa hoitaa itse itseään? Samaan aikaan ikätoverisi elävät elämänsä parasta aikaaa tehden niitä juttuja joista sinä vain sitten haaveilet?[/QUOTE]

Raskasta se tulee olemaan, mutta jaksan! Meidän rakkaus kestää mahdolliset vaipan vaihdot joskus tulevaisuudessa, mutta sen aika ei ole vielä. Nyt elämme tätä hetkeä emmekä edes mieti tapahtumia jotka ehkä tapahtuvat ja jos tapahtuvan niin luultavasti vasta n. 20vuoden päästä.

Hillitöntä. Aika nopeesti on tässä edetty epätietoisesta kaipuusta vanhusten pyllynpesuun ja ikuiseen rakkauteen. ...Vähän luulen, että se ikäero ei tule lemaan tässä nyt se kovin kompastuskivi... Mutta onnea kuitenkin.

[QUOTE="totuus on";22720406]Mieti myös, jaksatko vaihdella vaippoja ja pestä pyllyä kun miehesi ei enää siihen kykene muutaman vuoden päästä.
Entäpä kurttuinen iho ja hauraat luut sekä mahdollinen kyvyttömyys ja taudit, joiden myötä viriiliys laskee...[/QUOTE]

No ei kai kuuskymppinen mies muutaman vuoden päästä vaipoissa vielä ole...?

[QUOTE="qwer";22721033]No ei kai kuuskymppinen mies muutaman vuoden päästä vaipoissa vielä ole...?[/QUOTE]

Ei varmastikaan. Tai sitten voi olla niin kuin voi olla aloittajakin. On asioita joita ei voi ennustaa.
:)

Itse olen naimisissa itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa ja pidän näitä keskusteluja aina vähän huvittavina. Eiköhän se suhteen onnistumisen määritelle ihan muut asiat kuin ikä.

Ei varmastikaan. Tai sitten voi olla niin kuin voi olla aloittajakin. On asioita joita ei voi ennustaa.
:)

Itse olen naimisissa itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa ja pidän näitä keskusteluja aina vähän huvittavina. Eiköhän se suhteen onnistumisen määritelle ihan muut asiat kuin ikä.

Mä koen nämä jopa hieman turhauttavina... En oikein ymmärrä ihmisten elämän suppeutta jos tosiaan ovat sitä mieltä että parinkymmenen vuoden ikäero on jotenkin maata järisyttävää...

Mä en ole koskaan kysellyt tapailemieni miesten ikiä, jossain vaiheessa saattanut tulla esiin ja mä oon todennut että "ai, sä oot vaan viis vuotta nuorempi ku mun äiti", hauska ja ehkä hieman hämmentävä hetki se on, mutta ei se kyllä koskaan ole suhdetta mihinkään suuntaan muuttanut. Toiset suhteet toimii, toiset ei...
Nykyinen mieheni on vain 5 vuotta minua vanhempi, mutta "sielultaan" selvästi myös vanhahko, kuten minä.

Eipä se ikäero mitään merkkaa, mutta aloittaja kyllä vaikuttaa enemmänkin ihastuneelta teini-ikäiseltä kuin nelikymppiseltä, jotenkin vaikea suhtautua tähän kovin tosissaan

Olen 20v nuori nainen ja rakkauteni kohde on bändissäni mutta myös paras-ystäväni joten ongelmani piikeekin siinä että kun pidän tästä saman ikäisestä komeasta miehestä niin jos kerron hänelle että pidän hänestä ja jos komistukseni ei pidä minusta niin menetän hänen kanssaan välit ja jos sattuu olemaan onni matkassa niin hän pitääkin minusta mutta miten kerron kamuilleni sillä minä ja konistukseni hengataan samassa hengissä niin miten kerron heille??

Yhteistyössä