T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi :):Hilla-Riikka
Hilla Aino Sofia
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi :):Hilla-Riikka
Hilla Aino Sofia
Mä en laittais a:lla alkavaa toista nimeä.
Maria vois olla sopiva.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi :):Hilla-Riikka
Hilla Aino Sofia
Maria vois olla sopiva.
Mikset laittas niin, että alkaa a:lla toinen nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi :):Hilla-Riikka
Hilla Aino Sofia
Maria vois olla sopiva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi :):Hilla-Riikka
Hilla Aino Sofia
Maria vois olla sopiva.
no, kun se kuulostaa sitten Hillaino..
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi :):Hilla-Riikka
Hilla Aino Sofia
Maria vois olla sopiva.
No kun Hilla loppuu a:han, ni voi tulla "yhteenliittämistä" Hillaaino ja epäselvyyttä. Toisaalta, eipä sitä koko nimeä kovin usein tarvi sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ihana nimi :):Hilla-Riikka
Hilla Aino Sofia
Maria vois olla sopiva.
no, kun se kuulostaa sitten Hillaino..
No, se on vähän miten sen ottaa. Meillä on Venla Aino Olivia... eikä kyllä mielestäni kuulosta Venlainolivialta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:[
Onko sun puhe epäselvää? Vai mistä moinen "trauma"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:[
Saattaa olla.![]()
Jotenkin vaan se kuulostaa siltä, et olis yhteen. Kaverilla on Oona Aino ja tottakai se kuulostaa mun mielestä Oona Ainolta, kun tiedän mikä se on, mutta moni on kysynyt, että "mikä se nimi oli?".
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:[
Saattaa olla.![]()
Jotenkin vaan se kuulostaa siltä, et olis yhteen. Kaverilla on Oona Aino ja tottakai se kuulostaa mun mielestä Oona Ainolta, kun tiedän mikä se on, mutta moni on kysynyt, että "mikä se nimi oli?".
No mutta... Siis sori mutta mää en ymmärrä sun järjenjuoksua nytJos mä sanon, että meillä on Venla Aino Olivia, niin etkö sä tiedä mikä se on? Etkä sä tiedä, että se on sillon Venla Aino Olivia?? Vai luuletko, että joku laittaa Venlainolivia??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:[
Saattaa olla.![]()
No mutta... Siis sori mutta mää en ymmärrä sun järjenjuoksua nytJos mä sanon, että meillä on Venla Aino Olivia, niin etkö sä tiedä mikä se on? Etkä sä tiedä, että se on sillon Venla Aino Olivia?? Vai luuletko, että joku laittaa Venlainolivia??
![]()
No tottakai mä osaan päätellä sen nimen, mut Venla Aino Olivia ei edes kuulosta sitä, et se olis Venlainolivia.
Hilla Aino taas mun korvaan kuulostaa Hillainolta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja -:Kyllä mä ainakin ymmärrän, mitä Alaston Lohikäärme tarkoittaa. Ei ongelmana ole se, etteikö tutut tietäisi, mikä lapsen nimi on, vaan ne tilanteet, missä ihminen aikuisena esim. puhelimessa tai jossain tiskillä lausuu koko nimeään ja toinen ei saa selvää. Selvästi rauhallisemmin mun mielestä tarvii sellainen nimi lausua, jossa sama vokaali on nimien alussa ja lopussa, kuten tuossa Hilla Ainossa. Sitten saa tavata koko nimen uusiks, vaikka nimessä sinänsä ei mitään vikaa oliskaan.