Mitä mieltä nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barbariuz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Barbariuz

Jäsen
12.04.2009
36
0
6
Vaimoni on 20 viikolla raskaana ja ruvettiin hieman jo tuota lapselle tulevaa nimeä miettimään. Se on kuitenkin tärkeä osa pienen ihmisen elämää ja tuntuu olevan joka kerta yhtä vaikea päätös valita kaikenmaailman nimistä juuri se omalle lapselle annettava. Nyt saatiin raivattua 2 nimeä mistä pitäisi toinen valita. Itse ajattelin Vilja Amandaa, mutta vaimo hylkäsi sen ja ehdotti Viola Amandaa. Kummankohan sitä nyt sitten antais?

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Vilja minunkin mielestäni. Meillä tosin on Vilma, joten menee niin läheltä että siksikin minusta parempi B) Miten olisi Milja Amanda? Tai Venla Amanda?

Venla Eveliina löytyy jo 1,9v. Milja ei ihan kauheasti nappaa vaikka nätti nimihän sekin on. Mulle tuli hyvä fiilis sen Viljan suhteen mutta mammahan ei meinaa suostua :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Barbariuz:
Vilja minunkin mielestäni. Meillä tosin on Vilma, joten menee niin läheltä että siksikin minusta parempi B) Miten olisi Milja Amanda? Tai Venla Amanda?

Venla Eveliina löytyy jo 1,9v. Milja ei ihan kauheasti nappaa vaikka nätti nimihän sekin on. Mulle tuli hyvä fiilis sen Viljan suhteen mutta mammahan ei meinaa suostua :kieh:

no ikävä sano mut oon tässä sun vaimos puolella. Eli Venla ja Viola kuulostaisivat tosi hyviltä sisarusten nimiltä.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hopeinen Kuu:

profiilissa lukee että heillä on jo venla.

Pahoitteluni, etten ehtinyt vakoilemaan profiilia.