N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mun mielestä Lili olis nätimpi
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Lilia on kaunis nimi, mutta mun mielestä hieman eriparia yleisten Joonaksen ja Juulian kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkun kaveri:Anteeksi, mutta mitä eroa on nimissä Juulia ja Julia? Ne äännetään hiukan eri tavalla, jos osataan, mutta tuskin kaikki osaavat... Ihan sama nimi, sama olis väittää, että Joonas on aivan eri kuin Jonas. Anteeksi, mutta ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Lilia on kaunis nimi, mutta mun mielestä hieman eriparia yleisten Joonaksen ja Juulian kanssa.
Juulia ei itseasiassa ole mitenkään kovin yleinen nimi. Julia onkin yleisempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Lilia on kaunis nimi, mutta mun mielestä hieman eriparia yleisten Joonaksen ja Juulian kanssa.
Juulia ei itseasiassa ole mitenkään kovin yleinen nimi. Julia onkin yleisempi.
Mutta Juulia ja Julia usein lausutaan ihan samalla lailla. Kuten Nea ja Neea, Mia ja Miia, jne. Tiedän monta Juliaa ja ainoastaan yksi lausutaan yhdellä uulla, kaikki muut lausutaan "Juulia".