?
...
Vieras
tahdon tytölle nimen janella, janetta tai janessa..
mikä noista paras ja mitkä toiseksi ja kolmanneksi nimeksi?
mikä noista paras ja mitkä toiseksi ja kolmanneksi nimeksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Janella on noista kivoin mun mielestä. Ehkä jättäisin alusta vielä Ja-tavun pois. Nimiehdotus olis sitten Nella Natalia Adalmiina =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Janella on noista kivoin mun mielestä. Ehkä jättäisin alusta vielä Ja-tavun pois. Nimiehdotus olis sitten Nella Natalia Adalmiina =)
itse mietin kanssa tuota nella nimeä mutta mies ei ole viel lämmenny, ja päätettiin laittaa ja- tavu eteen
mut jos lämpenee niin nella tulee nimeksi ja emilia ehkä toiseksi nimeksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hänellä = Janellella.... No, Janella Milla Matleena?
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Janella on noista kivoin mun mielestä. Ehkä jättäisin alusta vielä Ja-tavun pois. Nimiehdotus olis sitten Nella Natalia Adalmiina =)
itse mietin kanssa tuota nella nimeä mutta mies ei ole viel lämmenny, ja päätettiin laittaa ja- tavu eteen
mut jos lämpenee niin nella tulee nimeksi ja emilia ehkä toiseksi nimeksi
Jos ei Nella miellytä molempia, olisko Nelli tai Nanna parempi? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Nella Ilona Emilia
Janella Ilona Emilia
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No kai toi ilman janee eli janetta, koska janella ja janessa on jotenki hmm kun on nää janellalla ja janessassa... Vaikuttaa mun makuun ja mieleen liian keksimällä keksityltä.
Alkuperäinen kirjoittaja -----:tutulla on Janessa. Kaunis nimi ja taipuu ihan hyvin.