mitä mieltä nimestä ja mikä toiseksi ja kolmanneksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Janella on noista kivoin mun mielestä. Ehkä jättäisin alusta vielä Ja-tavun pois. Nimiehdotus olis sitten Nella Natalia Adalmiina =)

itse mietin kanssa tuota nella nimeä mutta mies ei ole viel lämmenny, ja päätettiin laittaa ja- tavu eteen

mut jos lämpenee niin nella tulee nimeksi ja emilia ehkä toiseksi nimeksi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Janella on noista kivoin mun mielestä. Ehkä jättäisin alusta vielä Ja-tavun pois. Nimiehdotus olis sitten Nella Natalia Adalmiina =)

itse mietin kanssa tuota nella nimeä mutta mies ei ole viel lämmenny, ja päätettiin laittaa ja- tavu eteen

Jos ei Nella miellytä molempia, olisko Nelli tai Nanna parempi? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos ei Nella miellytä molempia, olisko Nelli tai Nanna parempi? =)

nanna on niin lähellä toisen tytön nimeä..

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No kai toi ilman janee eli janetta, koska janella ja janessa on jotenki hmm kun on nää janellalla ja janessassa... Vaikuttaa mun makuun ja mieleen liian keksimällä keksityltä.

no mites sitten kun janetta väännetään janettalla? paremmalla tuo janellalla ja janessalla kuulostaa kuin janettalla..

no mut voipi olla että päädytään pelkkään nellaan tai sitten tosiaan tuohon janellaan

niin ja kaikissahan tuo jane on? :whistle: vai mitä tarkoitit ilman janee??