Mitä mieltä nimestä ELSA? Ehdotuksia toiseksi nimeksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elsan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun tytön nimi on Elsa. Mun mielestä on siis aivan ihana tytön nimi. Vanhanaikaiset nimethän on nyt muodissa mutta Elsa ei kuitenkaan oo ihan niin yleinen kuin esim. Aino,Siiri jotka on kanssa kauniita vanhoja nimiä.Mulla oli jo vuosia ennen tytön syntymää mielessä et tytön nimeks tulee Elsa ja edelleenkin olen sitä mieltä että on paras mahdollinen nimi.

elsa on yksi mun kaikkien aikojen suosikkinimistä.. =) :heart: se mikä toiseksi tai toiseksi ja kolmanneksi nimeksi riippuu paljon teidän sukunimestä.. mutta Elsaan pystyy yhdistämääm vaikka mitä.. Esim Elsa Matilda tai Elsa Ilona..

Alkuperäinen kirjoittaja aika yleinen:
Elsa taitaa olla nykyisin aika suosittu nimi. Itse tunnen 5 alle kouluikäistä Elsaa ja tosi usein kuulee muutenkin että lapsen nimi on Elsa.

tänä vuonna annettu 45:lle.. mutta tuossa mukana myös muut kuin ne joilla se on eka nimi.. 2000-2007 annettu vajaalle 1500:lle.

Mä en muuten oo tavannu ketään Elsaa pitkään aikaan.. vaikka kuitenkin Turussakin oon ollu paljon päikkäreissä ja kouluissa... mutta nyt naapuriin muutti Elsa, josta tulikin heti meidän tytön paras kaveri.. :) :heart: he ovat muuttaneet pohjosemmasta ja siellä kuulema ollut tytön hoidossakin kaksi muuta elsaa..

Yhteistyössä