Mitä mieltä näistä lapsen synttäritarjoiluista? Puuttuuko jotain? onko liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
täytekakku
mokkapalat
3 lajia keksejä
karkkeja

nakkirullat
rieskarullat (liha ja kala )
sipsit
pizzaa (tonnikala + kinkku)

Tulee pääasiassa siis aikuisia kutsuille, ei mitkään lastenkestitarjoilut nämä :).

hyvältä kuulostaa. sen verran viilaisin, että jos kutsut lähinnä aikuisille, ni jättäisin keksit kahteen. valitsisin sitten sellaiset lasten mieleen olevat keksit

No meidän kutsuilla oli mokkapaloja ihan vaan siksi, että ovat lapsen suurinta (ja ainoaa) herkkua. Mokkapaloihin tein sitten kauniin muumi-aiheisen koristelun ja olivat kyllä kaikkien mieleen.

[QUOTE="vpi";25374342]Vai että oikein mokkapaloja synttäreille... No toisaalta, mitä muutakaan palstamammoilta voi odottaa...[/QUOTE]
Miksei? Ainakin meillä lapset tykkäävät niistä tosi paljon. Miksi tehdä jotain "hienompaa", joka jää lapsilta syömättä.

[QUOTE="mokka";25374384]Miksei? Ainakin meillä lapset tykkäävät niistä tosi paljon. Miksi tehdä jotain "hienompaa", joka jää lapsilta syömättä.[/QUOTE]

Meidän lapset (ja aikuiset) on varmaan sitten outoja kun ei mokkapaloista tykätä...

Itse jättäisin mokkapalat ja jotkut keksit pois. Kakku meillä ainakin on se halutuin herkku kahvipöydässä. Nuo suolaset on hyviä, ei makeaa enempäänsä kukaan jaksa.

Meilläkin mokkapalat on vakiotarjottava synttärien kahvipöydässä. Lapsille, ja myös osalle aikuisista, maistuu todella hyvin. Niitä mulla löytyy myös pakastimesta jatkuvasti vierasvarana, koska kelpaa kaikille vieraille kahvin kanssa. AP:n menu oli mun mielestä tosi hyvä.

[QUOTE="vpi";25374402]Meidän lapset (ja aikuiset) on varmaan sitten outoja kun ei mokkapaloista tykätä...[/QUOTE]

Olet siis joskus kuitenkin jotain näin "junttia" tehnyt, kun tiedät ettei kukaan syö.

Ap: hyvältä kuulostaa. Meillä mokkapalat on alle kouluikäisten herkkua, maistuu myös aikuisille:)

Yhteistyössä