mitä mieltä naisesta joka on monen miehen kanssa samaan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siirappi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siirappi"

Vieras
tiedän yhen naisen joka makaa monen miehen kanssa tiettyinä päivinä ja antaa naida itseään kyseinen nainen antaa ilman ja kortsulla,yksi miespuolinen ystäväni on myös häntä käynyt jyystään monia kertoja ensin yksin ja sit miespuolisella ystävälläni oli toinen mies mukana joka on 50v hyi mua iletti kun ne kehuivat kuinka ovat antaneet kyytiä naiselle ensin toinen ja sitten toinen heti perään ja tää nainen on 30v hän ei ota maksua en ymmärrä miten joku voi tehdä tuollasta.
Miespuolinen ystävä sanoi et nainen on myös joidenkin ulkomaalaisten kanssa mustan miehen.
Hyi olkoon mua ällöttää jalat auki.

No ei tossa muuta outoa oo mun mielestä kun se että ei käytä kortsua. Se on tyhmää. Tumman tai vanhemman miehen kanssa oleminen nyt ei ole mitään outoa. Mun miesystävä on 50v ja mä itse olen 28 :) Toi nainen nyt vaan tykkää seksistä eikä siinä oo mitään ihmeellistä :)

miehet aikoivat kuvata salaa naista kun ne panee sitä takaapäin ja laittaa nettiin ilman naisen tietämättä,itse sanoin että pistä ne vain se on sille hyvää mainosta.

[QUOTE="siirappi";27740435]miehet aikoivat kuvata salaa naista kun ne panee sitä takaapäin ja laittaa nettiin ilman naisen tietämättä,itse sanoin että pistä ne vain se on sille hyvää mainosta.[/QUOTE]

Todella typerää..

Mitä mieltä niistä miehistä, jotka tuota naista panevat?

Ihan sama asia. Kumpikin oksettaa ja ällöttää. Siinä sinäkin naurat vaan tälle naiselle ja taidat olla näiden miesten ystäviä. Olet oksettava itse.

Yhteistyössä