Mitä mieltä moniavioisuudesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1/4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kylläpäs sä jutun keksit...:
Alkuperäinen kirjoittaja 1/4:
ETTEKO TE TIEDÄ, KUKA MINÄ OLEN??? |O

no kuka sinä olet joku saudi prinsessa vai,hahaa..ja missä maassa te asutte.sanoit alussa että olet käymässä miehesi kotimaassa eli missä

Etköhän sä nyt jotenkin vähän sekota?? :o
 

Yhteistyössä