mitä mieltä miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun tarkastellaan listaa, se olisi käännettynä aika monen naisen toivelista:
* kaksi tervettä lasta ja nämäkin pitää syntyä avioliitossa
* naisen täytyy käydä töissä vain siihen asti kun ensimmäinen lapsi syntyy, sen jälkeen saa jäädä kotiin
* mies ei saa tupakoida ja jos käydään viihteellä siellä käydään vain yhdessä ja miehen kaverit käyvät vain kylässä
* vaimolta pitää kysyä lupa suuriin asioihin
* vaimo päättää missä ja milloin seksiä harrastetaan (tämä kyllä on standardi useimmissa suhteissa).

Harvinaisen rehellistä toimintaa. Aika moni taitaa seurusteluvaiheessa esittää tarpeen vaatiessa ihan muuta kuin mitä on, ja sitten myöhemmin ihmetellään kun sukset menevät ristiin.

Miehen lista on toki hyvin konservatiivinen ja sillä tavalla kontrollihaluinen, että epäilisi hänen olevan jotakin muuta kuin syntyperäinen Suomen kansalainen, vaikka tuo omakotitalo ihmetyttääkin. Onko tiukan linjan kristitty - jokin herätysliike?

Konservatiivi-Master tuli mulle ekaksi mieleen. Mä olen törmännytkin moiseen ja vstaavaan ehdotukseen. Osasin suoralta kädeltä kertoa ettei oo mun juttu.

kävin treffeillä miehen kanssa, joka teki alussa selväksi haluavansa parisuhteen loppuelämäksi. miehellä on jo omakotitalo, josta puuttuvat vaimo ja lapset. mies oli kohtelias, avasi ovet kun menimme ravintolaan, auttoi takin päältä ja toi kukkia mutta kun aloimme jutella mies toivoi naiselta..
* kaksi tervettä lasta ja nämäkin pitää syntyä avioliitossa
* nainen saa käydä töissä siihen asti kunnes ensimmäinen lapsi syntyy
* ei saa tupakoida ja jos käydään viihteellä siellä käydään vain yhdessä ja tyttökaverit käyvät vain kylässä
* mieheltä pitää kysyä lupa suuriin asioihin
* mies päättää missä ja milloin seksiä harrastetaan, kuuntelee kyllä naisenkin toiveita mutta mies tekee ne suuret päätökset
:laugh:

Yhteistyössä