Mitä mieltä miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että tälläinen tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että tälläinen tapaus

Vieras
Tää teksti sattui mun silmään suomi 24 galleriasta. Kyseessä on miehen kirjoitus omassa profiilissaan. Kopioin sen tähän koska en tiedä saako tähän laittaa kyseisen miehen nimimerkkiä. Keseessä on 46 vuotias mies jolla on ilmeisesti ero vireillä.

Moottoripyöräily? 3,5 v pojan isä. (Honda cbr 900rr)
Petetty ( akka heräsi toisen kainalossa )

Onko moraalia:

Että tälleen ja sit väitää tällä sivulla että rakastan sinua... voihan Vit..................

No suomen lippu ja liputus sääntö sanoo että jokaisella on oikeus liputaa kun on jotain syytä.
Kun saan pois tuon pe: kärpäsen.. salkoon vain suomen lippu. (Vapautus nöyryytyksestä ja valheista.)

Ostakoot itse neljä banaania ja maalatkoon valkoiseksi, ja laitakon ne muovipussiin.>>
Niin ne hienot valkoiset valheet ovat sitten veden pitäviä....!!!!

Että sileen: kun hän väitää että puhuu totta, niin silloinkin valehtelee.

Nyt koti alkaa näytää kodilta. Ensin lähti iso p...a ja nyt siivottu koiran jätökset. (6 kottikärryllistä.)
Pystyy kävellä paljain jaloin ja ilman pyykkipoikaa.

Juhannus meni, niinkuin Imatran BB viikot. Nyt kääntyy kalenteri syksyyn päin. On se hienoa kun joku nainen valitti lehdessä ettei ole nähnyt lastansa 1 kk:n. Minä en ole saannut tavata lastani 22.4-09 jälkeen vaikka lasten oikeus YK:n artikla 24§, johon Suomikin on sitoutunut määrää toisin. Kyllä ne selviää ajastaan. Ja kaikki vielä sen takia mitä toisen rivillä lukee, Ottakaa sintä joku muijan itselensä 4 kihlattu ja 3 naitu. Kerkee vielä pari kolme kertaa ennen kun pääsee työeläkeelle. ( käyhän tuokin työstä).

No ainakin on ihan kiinni vielä exässä, eikä musta oo kyllä kovin hyvä deitti-ilmotus... Tulee vähän sellanen olo että mikähän sekopää tuon on kirjottanut.

Yhteistyössä