Mitä mieltä miehestä.. mitähän hällä pässä liikkuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen RV 29+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen RV 29+3

Vieras
mies petti mua,ja sit viikkoa myöhemmin jätti puhelimessa,uusi muija istui taksin kyydissä kun mies haki kamansa luotani,ja kaikenlisäksi mä olen raskaana.
Kunnes myöhemmin otti eron tästä naisesta koska sukulaiset olivat miehelle vihaisia hänen toimintatavastaan ja vastuuttomuudesta yms. koska ei ajatellut aiheuttavansa minulle ressiä yms. Selitti että ei tunteita sitä naista kohtaan, ja että silloin kun petti nii nainen vaan otti siltä suihin.. itse ei kuulema tehnyt mitään.. ja että kännissä teki typerän virheen jota katuu.. no nyt on sellainen tilanne että meidän välimmekin tässä paranivat kun se muija läks toiselle paikkakunnalle joulun ajaksi.. olimme molemmat miehen kans päättäneet olla sinkkuja, harrastimme edelleen seksiä ja hän oli luonani yötä ja minä hänen.. no nyt mies on jo kohta viikon ryypiskellyt tämän naisen kanssa,ollut hällä yötä.. ovat kavereita mutta harrastavat seksiä, ja mies on mun luona kävässyt PE.. tämä muija ei antanut miehen jäädä yöksi luokseni,koska en muuten kuulema pääse hänestä yli.. ja oli tyrkännyt avaimen miehelle kouraan, ostanut viinaa yms. (mies on alkoholisti,joten tiedätte että tottakai hän sinne menee) ja niin menikin,ja aina kun on tämän naisen seurassa ja jos satun soittamaan niin mies on minulle oikein vmäinen ja ilkeä mutta sit taas kun yksin ja selvinpäin niin on niin ihanaa,ja välittää tulevasta lapsestamme ja hyvinvoinnistani ja haukkuu taas tätä muijaa minkä kerkeää..

Mä olen erittäin sinisilmäinen.. miestä en takas enään ota,etenkin alkoholismin vuoksi,en tahdo seurustella hänen kanssaan,mutta toivon että voimme olla lähekkäin ja harrastaa seksiä ja sitten kun pienokainen syntyy niin voisi olla öitäkin luonamme jotta olisi myös apunani silloin..

Anteeksi kauhean pitkä teksti,musta tää tilanne on vaan niin ihmeellinen..ja hämmentävä että en oikein tiedä mitä mies tahtoo.

Tiedän toki että eihän mies mikään pulmunen ole.. mutta minusta tuntuu että tämä nainen käyttää hyväksi hänen riippuvuuttaan alkoholiin.. on itsekin kova ottamaan viinaa vaikka ikää vasta 20v..ja miehellä 31..
Ota nyt sitten selvää että koska mies selveää,että kauanko putki jatkuu.. olen hälle sanonut että luokseni voi tulla milloin vaan jos tahtoo olla selvinpäin ja rauhassa (koska tahtoisin hyvät välit häneen säilyttää lapsemme vuoksi,ja myös oman jaksamisenikin takia) lapsen synnyttyä ja muutenkin tahdon hänet kylään ainoastaan silloin kun on selvinpäin.

tai välillä musta tuntuu että tahtooko mies olla lapsensa kanssa sitten missään tekemisissä,joskus kyllä on innoissaan ollut.. ja viime viikolla MA kävi ultrassakin kanssani.. Tuntuu oikeasti että tämä nainen saa hänet mua vastaan käännettyä.. Nyt kun soitin miehelle tänään niin aamulla oli ok, mutta illalla löi luurin korvaan kun kuuli että minä soitin ja ei ole viestiini vastannut.. empä tahdo häntä häiritä.. mutta kyllä mulla ärsyttää kun itedän hänen olevan sen naisen seurassa.. mutta uskon että ottaisi yhteyttä kun selveää,tajuaa asioita silloin selvemmin.. mutta toisaalta pelkään että hän on selvettyäänkin yhtä inhottava ja päättänytkin ettei tahdo osallistua lapsensa tai mun elämään.. :(

Mitä tekisin...

Älä ainakaan harrasta seksiä miehen kanssa enää. Koska hän on lapsesi isä, yritä säilyttää asialliset välit ja on hyvä, että olet tehnyt selväksi, että voi tulla luoksesi ainoastaan selvin päin. Seksi ei kuulu kahden ystävän tai kaverin välille ja teidän on molempien vaikeampaa jatkaa eteenpäin, jos teillä on fyysinen yhteys vähänväliä.

Itse en pystyisi sulattamaan hänen käytöstään lainkaan, vaan jättäisin hänet omaan arvoonsa. Lapsen synnyttyä, jos hän haluaa oikeasti tavata lastaan ja olla osa hänen elämäänsä, tekisin selvät ja tiukat pelisäännöt.

Hirmuisen paljon voimia sinulle ja lämmin rutistus ! Et ole kovin helpossa tilanteessa, mutta pärjäät paremmin ilman tuollaista hölmöä !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en oikein tiedä mitä tekisin. en osaa neuvoa.

Siis kyllä, vaikuttaa siltä, että tuo nuori nainen manipuloi miestäsi. Miksi hän haluaa itselleen alkoholisti miehen, joka on saamassa lapsen? Se vähän kummastuttaa.

Toisaalta et menetä paljon mitän vaikka tuo nainen saa tahtonsa läpi ja saa miehesi.

En kyllä tiedä mitä tekisin tilanteessasi, valitettavasti.

en oikein tiedä mitä tekisin. en osaa neuvoa.

Siis kyllä, vaikuttaa siltä, että tuo nuori nainen manipuloi miestäsi. Miksi hän haluaa itselleen alkoholisti miehen, joka on saamassa lapsen? Se vähän kummastuttaa.

Toisaalta et menetä paljon mitän vaikka tuo nainen saa tahtonsa läpi ja saa miehesi.

En kyllä tiedä mitä tekisin tilanteessasi, valitettavasti.

Niin tuosta seksistä, miten uskallta harrastaa seksiä, kun miehesi ei ole uskollinen?

Kiitoksia....

Arvelinkin että tulee komenttia tuosta seksin harrastamisesta.. Mulle se on sinänsä vaan sellaista purkautumista huolista yms. koska ei tulis mieleenikään lähteä seksiä hakemaan jostain muualta nyt raskauden aikana,ja tuntuu ainakin etten voi olla ilmankaan pitkälle ettenpäin kun lapsi syntynyt.. Olen jo aika hyvin pässyt miehestä irti.. tiedän että jutustamme ei tule koskaan mitään,ellei lopeta juomistaan kokonaan, ja siihen on ainoastaan 0,1% mahdollisuus.

Olemme aikaisemmin keskustelleet siitä että minä otan yksinhuoltajuuden, oli itsekin sitä mieltä, ja sanoin että on aina tervetullut selvinpäin tapaamaan lastansa kun tahtoo.. eli en hältä sitä kiellä ollenkaan. parempi että tälleen sovima koska eihän hälle voi alkoholistina sopia vaikka että joka toinen viikonloppu on lapsen kans.. koska eihän voi koskaan tietää milloin juo..

Eli olen mielestäni hyvin hänestä pässyt yli ja seksi minulle on vaan sitä tarpeen tyydyttämistä tässä tilassa ja tahdon sitä niin kauan kuin miehellekin sopii ja kunnes hän alkaa seurustelemaan jonkun kanssa.. Kuulostaa ehkä aika karmealta..

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen RV 29+3:
Kiitoksia....

Arvelinkin että tulee komenttia tuosta seksin harrastamisesta.. Mulle se on sinänsä vaan sellaista purkautumista huolista yms. koska ei tulis mieleenikään lähteä seksiä hakemaan jostain muualta nyt raskauden aikana,ja tuntuu ainakin etten voi olla ilmankaan pitkälle ettenpäin kun lapsi syntynyt.. Olen jo aika hyvin pässyt miehestä irti.. tiedän että jutustamme ei tule koskaan mitään,ellei lopeta juomistaan kokonaan, ja siihen on ainoastaan 0,1% mahdollisuus.

Olemme aikaisemmin keskustelleet siitä että minä otan yksinhuoltajuuden, oli itsekin sitä mieltä, ja sanoin että on aina tervetullut selvinpäin tapaamaan lastansa kun tahtoo.. eli en hältä sitä kiellä ollenkaan. parempi että tälleen sovima koska eihän hälle voi alkoholistina sopia vaikka että joka toinen viikonloppu on lapsen kans.. koska eihän voi koskaan tietää milloin juo..

Eli olen mielestäni hyvin hänestä pässyt yli ja seksi minulle on vaan sitä tarpeen tyydyttämistä tässä tilassa ja tahdon sitä niin kauan kuin miehellekin sopii ja kunnes hän alkaa seurustelemaan jonkun kanssa.. Kuulostaa ehkä aika karmealta..

No tuota, aika järkevältä sitten kuulostaat ja siltä, että osaat itse pitää itsestäsi huolen ja olet asiat miettinyt.

vuosia takana. tutustuimme, rakastuimme, olimme avoimesti yhdessä. en kysellyt, luotin että varmasti kertoo jos on kerrottavaa. mies oli asunut lasten kanssa jo aikaa erillään vaimostaa. luulin että ovat eronneet. eivät olleet. vaimo huomasi että miehellään on vientiä ja yllättäen palasi takaisin pitämään huolta "omaisuudestaan". ilmoitti ettei ikinä anna eroa ja jos mies lähtee, hän vie lapset. eipä se mies lähtenyt. eipä kyllä päättänyt suhdettaan minuunkaan. välillä meni todella pitkiä aikoja ettei nähty, mutta kun sitten nähtiin, se oli taas siinä. jotenkin tarvitsimme toisiamme. tai siis niin luulin. olisi ollut häneltä reilua antaa minun olla, lopettaa suhde ja jatkaa siinä mihin oli päättänyt jäädä ja antaa minulle mahdollisuus toipua rakkaudesta. sitten tapahtui jotain mikä saattoi asian vihdoin päätökseen. tulin raskaaksi. mies ei suostunut tapaamaan minua kasvotusten ja puhumaan asiasta. lähetteli vain tekstiviestejä, joten tein päätökseni yksin. päätin pitää lapsen. se ratkaisi asian. näytti vihdoin miehen todellisen luonteen, todelliset tunteet ja väittämisen minua kohtaan. en ole uutisen jälkeen nähnyt miestä. muutaman kerran olen hänen kanssaan puhelimessa jutellut ja kerran niistä hän oli selvin päin.
sähköpostilla yrittänyt selvittää hänen mahdollista osallistumista tulevan lapsen elämään. mitään muuta kuin isyyden tunnustamista en ole vaatinut, enkä odota. mahdollisuuden olen antanut, että jos hän haluaa niin on tervetullut tapaamaan jne. välillä huutoa, raivoa tappouhkauksia ja sitten yht' äkkiä ilmoitus että ei tämä niin paha juttu olekaan, että oikeastaan hän on aivan innoissaan tulevasta... kunnes taas meni pitkin seiniä.
ymmärtäisin hänen käytöksensä jos olisi jotenkin uhannut hänen elämäänsä, perhettään tai vaatinut häneltä jotain mutta kun en ole. en oleta hänen jättävän tai edes kertovan nykyiselle vaimolleen tai perheelleen tästä. en siis tiedä minäkään mitä miehen päässä liikkuu, mutta en anna sen vaikuttaa omaan elämääni tai päätöksiini... mitä nyt valvon yöni...;) mutta nykyään menee jo useita hetkiä etten jollain lailla ajattele häntä. kyllä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen RV 29+3:

Luin aloituksestasi melkoisen osan, kunnes kerroit jostakin ihme moniavioisuustsydeemistä ja mulle tuli mieleen, mitä sun päässä liikkuu, mutta arvaapas mitä: mä en edes tahdo tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen nainen RV 30+3:
ai meitä on enemmänkin?!!

Tässä yksi, mutta en ole raskaana. Mä en ole kummallinen kuten tuo aloittaja, etkä ole kummallinen sinäkään. Meille vain osui kummalliset miehet matkan varrelle. Mulla on yksi tuttava, jolle myös sattunut tosi outo tyyppi ja sit tuli ero, mutta tuli lapsikin. Mun tuttava hoitaa lasta yksin ja katsoo, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, kunhan lapsi on isompi. Ei aio ottaa lapsen biologista isää enää lukuun varteenotettavana kumppaniehdokkaana.

Alkuperäinen kirjoittaja outoa menoa teillä:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen RV 29+3:

Luin aloituksestasi melkoisen osan, kunnes kerroit jostakin ihme moniavioisuustsydeemistä ja mulle tuli mieleen, mitä sun päässä liikkuu, mutta arvaapas mitä: mä en edes tahdo tietää.

Kerron nyt kuitenkin.. niin kauan kuin olen sinkku ja tämä mies myös niin voin harrastaa seksiä hänen kanssaan... se on hyvää ja tiedän että aina saan orgasmin yms. ei vaan jaksa alkaa itse laukkoon jonku muun kepin perässä.. (tunnetusti minulla nyt raskausaikana ovat nämä halut runsaasti lisääntyneet)
En tunne tuossa asiassa yhtään että mua käytettäis hyväksi, pikemminkin minä tahdon oman tyydytykseni tuolla.
Noh,toiset ymmärtää ja toiset eivät

Yhteistyössä