H "hmmm" Vieras 04.04.2012 #5 Tunnen yhden Pieta nimisen ja hän on poika. Mutta kait se on tytönkin nimi sitten.
V "vieras" Vieras 04.04.2012 #6 [QUOTE="hmmm";26014506]Tunnen yhden Pieta nimisen ja hän on poika. Mutta kait se on tytönkin nimi sitten.[/QUOTE] Mä tunnen viis Pietaa ja kaikki on tyttöjä.
[QUOTE="hmmm";26014506]Tunnen yhden Pieta nimisen ja hän on poika. Mutta kait se on tytönkin nimi sitten.[/QUOTE] Mä tunnen viis Pietaa ja kaikki on tyttöjä.
V "vieras ap" Vieras 04.04.2012 #9 [QUOTE="mie";26014516]Tosta jälkimäisestä tuli ekaksi mieleen toi Aku Ankan mummo Kaino-Vieno [/QUOTE] hauska
[QUOTE="mie";26014516]Tosta jälkimäisestä tuli ekaksi mieleen toi Aku Ankan mummo Kaino-Vieno [/QUOTE] hauska
E "Eee" Vieras 04.04.2012 #10 Alkuperäinen kirjoittaja tyui: Pietari. Sitä mieltä. Click to expand... Juuri sama tuli ekana mieleen. Jälkimmäinen on vähän onnistuneempi. Kummastakaan en oikein tykkää...
Alkuperäinen kirjoittaja tyui: Pietari. Sitä mieltä. Click to expand... Juuri sama tuli ekana mieleen. Jälkimmäinen on vähän onnistuneempi. Kummastakaan en oikein tykkää...
T tuppu Vieras 04.04.2012 #12 Joo ilman väliviivoja olis kivemmat. Vai onko koko väliviivanimi kutsumanimenä, vai pelkästään se ensimmäinen siitä? Pieta-Riinasta tulee kyllä ekana Pietari mieleen.
Joo ilman väliviivoja olis kivemmat. Vai onko koko väliviivanimi kutsumanimenä, vai pelkästään se ensimmäinen siitä? Pieta-Riinasta tulee kyllä ekana Pietari mieleen.
M "minn" Vieras 04.04.2012 #13 En tykkää. Pietari ja sota (=viena) tulee mieleen. Muutenkin väliviivalliset nimet turhan pitkiä mun makuun.
En tykkää. Pietari ja sota (=viena) tulee mieleen. Muutenkin väliviivalliset nimet turhan pitkiä mun makuun.
Rieputarallaa Aktiivinen jäsen 20.06.2005 48 269 -3 36 JKL 04.04.2012 #14 Pieta ja Viena on kauniit nimet. Mutta ainakin nuo yhdysmerkit jättäisin pois. Eikä tuo Pieta-Riina oikein kuulosta hyvältä mun korvaani - tulee liikaa Pietari mieleen.
Pieta ja Viena on kauniit nimet. Mutta ainakin nuo yhdysmerkit jättäisin pois. Eikä tuo Pieta-Riina oikein kuulosta hyvältä mun korvaani - tulee liikaa Pietari mieleen.
H "heluna" Vieras 04.04.2012 #15 Jotenkin tuosta ensimmäisestä tulee mieleen nämä miehen nimistä tehdyt naisen nimet: pietari iina petri iina jne
Jotenkin tuosta ensimmäisestä tulee mieleen nämä miehen nimistä tehdyt naisen nimet: pietari iina petri iina jne
N "niinniin" Vieras 04.04.2012 #16 Pieta ja Viena ovat kauniita nimiä, väliviivoilla en niin kauheasti nimistä pidä.