mitä mieltä lehtitilausten tilaajalahjoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eukko

Vieras
Minua on alkanut ärsyttää noiden lehtien tilaajalahjat. jOs tilaa lehden saa esim. huivin, kellon, jonkun pussukan, laukun jne. lahjaksi? ja kun sitten ne tulevat ovat ihab rihkamaa. samoin yves rocherilla on aivan ihme lahjoja... tyhmiä kelloja, pussukoita, huiveja... kääk! Onko mikään tilaajalahja koskaan ilahduttanut sinua? kaikkein entiten minua miellyttää muutama numero jostain toisesta lehdestä kaupan päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllävaan:
MeNaisilta saa hyviä tilaajalahjoja, kun osaa käyttää päätään :D vinks vinks. tilaa ystävälleen vaikkapas... (mut ei oikeesti tilaa..)

Kui?
:o

Eikös sen lahjan saa vasta kun ensimmäinen maksu on suoritettu?

saa. siks mäkin ihmettelin tätä.

Minua suorastaan raivostuttaa se krääsän työntäminen. Joskus oikein erikseen soitin ja kysyin voisinko vain tilata lehden ilman jotain hemmetin lahjaa - ei käynyt päinsä!

Enimmäkseen ne ovat täysin epäekologista potaskaa, joka ei kestä mitään, jolla ei tee mitään ja joka vain kuormittaa koko maapalloa ihan turhaan.

Mua taas ärsyttää se myyjien tapa myydä lehteä. Esim. tänään mulle soitettiin, että haluatko Talo&Koti-lehteä ilman tilausmaksua 6kk.. Ainiin, tulee siihen 18e lehtitalon käsittely- ja postitusmaksua. Ei nyt sillä, että ilmaiseksi lehteä kuvittelen saavani, mutta mainonta on kyllä harhaanjohtavaa.

Vasta pari viikkoo sitten tuli tarjous Glorian koti lehdestä. Tilaus puoleen hintaan ja kaupan päälle mariskooli. (Ja minähän sitten en tilannut sitä...tai en ainakaan miehelle kerro, *hyss* :whistle: )

saatiin matkasänky kun tilattiin vauva-lehti ja edelleen on mummulassa sänky käytössä (ollu jo kohta 6vuotta) eli tyytyväisiä ollaan oltu =)

Mutta jotku noista "tarjouksista" on ihan naurettavia, kun esim. meidän perhe lehden saa 30e/12kk ilman lahjoja kun taas lahjan kanssa (turvavyöistuin) lehden hinta on 90e/18kk (eli60e/12kk)... eli todellinen "lahja"

en ymmärrä ketä muka romulahjat houkuttelevat tilaamaan?
Itse koitan vältellä lehtitilauksia, epäekologisuudenkin vuoksi.
Kirjastosta saa lainaksi ilmaiseksi :) eli en kuitenkaan jää mistään paitsi.
Tosin nyt "sorruin" tilaamaan vauva-lehden itselleni jotta saamme vauvalle kaukalon.
Sen uskon olevat aivan ok. Ja tilaushinta ei ollut paha kun siihen sisältyy se turvakaukalo.

Nyttemmin kuopatun Odotus ja vauvat - lehden tilaajalahjana oli pienen pieni meikkipussi. Ihan turha. Tilauslomakkeessa ei lahjaa ollu kerrottu ja epäilinkin, että sieltä voi tulla tarpeetonta krääsää, mutta oletin kuitenkin saavani jotain lehden aiheeseen liittyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minä olen oikein tyytyväinen korkeaan isoon Aalto-maljakkooni =)

Mistäs lehdestä tämmösiä saa?
Mäkin voisin tilata ihan ton lahjan takia, vaix olis "miten korjaan mopoani"-lehti.

Tätsä on jo monta vuotta aikaa, silloin oli Glorian Ruoka&Viini-lehden tilaajalahjana, taisi olla 1½ vuoden tilaus.

Tilasin Eeva-lehden lahjaksi ja sain Marimekon läppälaukun. Itselleni tilasin Kodin Kuvalehden ja lahjaksi sain niinikään Marimekkoa eli Kaivo-pussilakanapakkauksen. Vanhemmilleni tilasin ET-lehden ja sain Tivol Audio -radion. Hyvin ovat nuo lahjat ainakin minulle kelvanneet.

Yhteistyössä