Mitä mieltä kropastani? (KUVA!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nuori äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään sun kropasta tosi paljon! Sopivasti muodokas. :)
Lantio/peppu on ihanan naiselliset ja ottaisin itselleni jos saisin, minulla kun on ihan lättänä. :mad: Oletko treenannut sen vai onko luonnonlahja? :D

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
Nooh, iso p'rse ja paksuhkot reidet/jalat. Ei oo hyvä jos persus on leveempi kuin hartiat. Yhtä leveet saa olla, pitääkin olla lantio kunhan on myös vyötärö.
Pitäs nähä tissit!

Alkuperäinen kirjoittaja älä sit suutu;24937103:
Nooh, iso p'rse ja paksuhkot reidet/jalat. Ei oo hyvä jos persus on leveempi kuin hartiat. Yhtä leveet saa olla, pitääkin olla lantio kunhan on myös vyötärö.
Pitäs nähä tissit!

Musta on parasta jos lantio hieman leveämpi kuin hartiat, tekee tosi naiselliseksi. :) Mulla taitaa olla tasan hartioitten ja lantion leveys ja todellakin toivoisin persettä. :D Vähän leveyttä ja etenkin täytettä! *kaivaa pumpulit kaapista *

Musta on parasta jos lantio hieman leveämpi kuin hartiat, tekee tosi naiselliseksi. :) Mulla taitaa olla tasan hartioitten ja lantion leveys ja todellakin toivoisin persettä. :D Vähän leveyttä ja etenkin täytettä! *kaivaa pumpulit kaapista *

Pitää olla, muttei liikaa. Ja mun mielestä siis tossa on liikaa. Lihavahko. Mutta yleisilme riippuu nyt tisseistä :) tai toivottavasti ei "riipu" :)

Kropassa ei mitään vikaa, mutta jos kerran synnyttäny oot ni voi olla pillus aikamoinen rumilus

Mä oon nyt hetken aikaa katellut näitä sun juttujas, niin kerropas, että mikäs tyyppi sä oikein olet. Oletko sä ihan oikeasti noin sietämättömän nolo ja tyhmä?

Mietin tossa äsken, että osaisinko mä sanoa sulle jotain positiivista ja tuoda tän asian esiin vähän nätimmin, mutta ei se ole mahdollista. olet tosi ällötys.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24937120:
Mä oon nyt hetken aikaa katellut näitä sun juttujas, niin kerropas, että mikäs tyyppi sä oikein olet. Oletko sä ihan oikeasti noin sietämättömän nolo ja tyhmä?

Mietin tossa äsken, että osaisinko mä sanoa sulle jotain positiivista ja tuoda tän asian esiin vähän nätimmin, mutta ei se ole mahdollista. olet tosi ällötys.
imac

No jos saa ihan rehellinen olla, ja sä tosiaan kysyit että jos kyse olisi minusta niin... pylly liian iso, keskivartalo liian muhkurainen, sääret liian lyhyet, käsivarret liian paksut, yleisvaikutelma sellainen löysä. Mutta tosiaan, itselleni haluan ihan erilaisen vartalon ja olen aivan liiankin kriittinen ;) Tämä siis jos kyse olisi musta. Jos mä tuollaisen vartalon näen jollain muulla, en ajattele samalla tavoin. Todennäköisesti ajattelisin vaan et tavallinen nätti perusvartalo :)

moni täällä sanoo että olisi tyytyväinen tuollaiseen kroppaan ja hyvä niin että tyytyisivät ja että monia mielipiteitä löytyy :) ei tosiaan mitään vikaa kropassa, mutta kun kerta kaikki muutkin ovat sanoneet mitä he ajattelisivat jos HEILLÄ olisi tuollainen kroppa niin mä kun olen koko ikäni ollut aina tuollaista vartaloa hoikempi niin en varmaan osaisi olla, siis itse, tuollaisessa kropassa. se siis olisi MINULLE outoa, ei todellakaan sinulle ap, sinua tuo kroppa pukee kyllä ihan ok.

Yhteistyössä