Mitä mieltä olette nimestä IZABELLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "bella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="bella";26025600]Ei, osaan kyllä lausua sen, mutta sitä lausumistapaa ei voi kirjoittaa.
Ps. ei lausuta ts, suomessa yleisesti kylläkin, mutta tämän nimen kohdalla ei.[/QUOTE]

Mitä kirjaimia siihen lausumiseen tulee? :D
Toivottavasti isovanhemmat ym sukulaiset sekä tuttavat osaavat lausua. Mummo huutaa "Itsapella syömään"

Suomalaisen lapsen nimeksi aivan järkyttävä, jos siis suomalaisia olette niin en kyllä tuollaista nimeä antaisi. Puolalaiselle tytölle sen sijaan ihan kiva nimi vaikka en itse sitä siltikään antaisi vaikka puolalainen olisinkin.

[QUOTE="bella";26025600]Ei, osaan kyllä lausua sen, mutta sitä lausumistapaa ei voi kirjoittaa.
Ps. ei lausuta ts, suomessa yleisesti kylläkin, mutta tämän nimen kohdalla ei.[/QUOTE]

Osaako muut lausua sen? meneekö äidillä tai lapsella hermo kun muut ei osaa lausua oikein. Vai onko tarkoituskin saada lapselle identiteetti jossa nimeä saa aina selittää tyyliin "olen isapeel z:lla ja loppu kirjoitetaan pelle pehmeällä peellä".

[QUOTE="vieras";26025924]Osaako muut lausua sen? meneekö äidillä tai lapsella hermo kun muut ei osaa lausua oikein. Vai onko tarkoituskin saada lapselle identiteetti jossa nimeä saa aina selittää tyyliin "olen isapeel z:lla ja loppu kirjoitetaan pelle pehmeällä peellä".[/QUOTE]

Aivan varmasti muutkin osaavat sen lausua, jos heille mainitsen lausumistyylin.