Mitä mieltä? Kohteliaisuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Miesystäväni tuli eilen luokseni. Illalla kysyin häneltä onko hänellä nälkä ja haluaisiko hän syödä jotain. Hän sanoi, että ei halua. Kun menin sitten myöhemmin sänkyyn, hän oli ilmeisesti aiemmin käynyt pitsalla, jota oli jäänyt, ja rupesi syömään sitä sitten.

Minun mielestäni hän olisi voinut sanoa, että hänellä oli jäänyt pitsaa ja aikoo syödä sitä myöhemmin..

Becka: juuri tuo oli se pointti. Minä en sitä olisi edes halunnut, että kyse nyt lähinnä on siitä, että tuli sen kanssa tänne ja meni syömään juuri sen jälkeen kun minä menin sänkyyn. Ei ollut nälkä viisi minuuttia aiemmin kun itse söin iltapalaa?

Aiemmin vain on sattunut sellainen tilanne, että minä olin hänen luonaan, hän kokkasi ruokaa ja rupesi syömään. Tarjoamatta minulle! Tiedä, sitten odottiko, että sanon itse, jos olen nälkäinen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Becka: juuri tuo oli se pointti. Minä en sitä olisi edes halunnut, että kyse nyt lähinnä on siitä, että tuli sen kanssa tänne ja meni syömään juuri sen jälkeen kun minä menin sänkyyn. Ei ollut nälkä viisi minuuttia aiemmin kun itse söin iltapalaa?

Aiemmin vain on sattunut sellainen tilanne, että minä olin hänen luonaan, hän kokkasi ruokaa ja rupesi syömään. Tarjoamatta minulle! Tiedä, sitten odottiko, että sanon itse, jos olen nälkäinen..

siis tämäkin tilanne on monipiippuinen juttu.. jos olit koko päivän miehen luona, niin kyllä, oli törkeää ettei tarjonnut. jos taas olitte sopineet jotain että tulet kun olet itse syönyt tms niin tuskinpa silloin kukaan kuvittelee että vieras tahtoisi syödä.

Onhan tuo kieltämättä outoa... ehkä mies halusi syödä pizzansa yksin, ei halunnut tarjota sinulle ja siksi "salaa" söi? Hassua kuitenkin, että ei saa sanottua "ei kiitos, en tarvitse iltapalaa. Minulla on pizzaa mukana, syön sitä."

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta menisittekö itse miesystävänne luokse ruoan kanssa tarjoamatta hänelle? Minä en. Vai onko jutun pointti se, että miehet ei vain yksinkertaisesti tajua...

En, mutta en menisi myöskään yksin nukkumaan 5 minuuttia sen jälkeen, kun miesystäväni on saapunut luokseni.

Ja muutenkin, tuskin hänellä oli nälkä, jos oli kerran tullessaan käynyt pitsalla eikä ollut jaksanut edes sitä syödä loppuun. Ehkä hän söi vaan sen pitsan lopun pois pyörimästä vaikka ei nälkä ollutkaan.

Mä en edes tajua mikä tässä on ongelman nimi. :o Ajatteleeko 90% naisista vaan kaikki asiat niin hankalasti ja monimutkaisesti? Tuskin miehet miettii. Miehellä ei ollut nälkä kun kysyit, kun menit nukkumaan, hänellä olikin nälkä ja söi sen pizzansa. Ja jos sä olet olliut hänen luonaan kun hän alkaa syömään etkä itse saa lautasta kaapista niin kai se mies ajatteli ettet ole nälkäinen? Mä olisin ainakin itse ottanut lautasen kaapista ja alkanut syömään.

no ku me mentiin alkuun syömään niin se tilas aina vaan jonkun salaatin ja sitten kun se oli salaatin syönyt se alkoi kysellä, että jaksanko mä syödä kaiken ja alkoi ranskalaisia vähän maisteleen.. kyllä mä ajattelin, että noin iso mies ei kyllä salaatilla pitkään pötki ja mä luulin että se yrittää säästää rahaa..tarinan opetus oli, että se yritti viestittää mulle että yrittää laihduttaa, kun koki olevansa liian lihava, että jos ei kelpaakaan.. mun mielestä se oli kyllä aivan oikeankokoinen ja on vieläkin.. reppana nälissään joutui oleen...

Alkuperäinen kirjoittaja jos..:
no ku me mentiin alkuun syömään niin se tilas aina vaan jonkun salaatin ja sitten kun se oli salaatin syönyt se alkoi kysellä, että jaksanko mä syödä kaiken ja alkoi ranskalaisia vähän maisteleen.. kyllä mä ajattelin, että noin iso mies ei kyllä salaatilla pitkään pötki ja mä luulin että se yrittää säästää rahaa..tarinan opetus oli, että se yritti viestittää mulle että yrittää laihduttaa, kun koki olevansa liian lihava, että jos ei kelpaakaan.. mun mielestä se oli kyllä aivan oikeankokoinen ja on vieläkin.. reppana nälissään joutui oleen...

Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tuo !!

Ensin tilataan itselle jotain pientä tai ei mitään nakkikojulla illan päätteeksi ja kun itse toinen tilaa sitten oikeaa ruokaa niin ruvetaan näykkimään siitä toisen lautaselta ruokaa tai jälkiruokaa.

Ihan kuin se ei lihottaisi .

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja jos..:

Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tuo !!

Ensin tilataan itselle jotain pientä tai ei mitään nakkikojulla illan päätteeksi ja kun itse toinen tilaa sitten oikeaa ruokaa niin ruvetaan näykkimään siitä toisen lautaselta ruokaa tai jälkiruokaa.

Ihan kuin se ei lihottaisi .

ittehän se maksoi ne kaikki ja ihan päiväsaikaan oltiin liikenteessä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mun mielestä mies on moukka, en tosiaankaan veisi pizzaa kenenkään luokse ja söisi sitä sitten yksin

sä ootkin nainen.. mutta siitä lienemme kaikki yhtä mieltä että se yksi erovaisuus miehissä ja naisissa on ilonen asia..

Yhteistyössä