V
vieras
Vieras
Kaverilla on vähän reilu 1,5v lapsi, joka on varsinainen draamaqueen (poika tosin) ja se saa nykyään kuulemma varsinainen raivokohtauksia, elikkä kun ei saa mitä haluaa, niin heittäytyy maahan polvilleen ja huutaa. Kaverini ei kestä tätä, kun lapsi ei osaa käyttäytyä, vaan ilmoitti juuri, että kun kotihoidontuki päättyy kohta, niin lapsi saa luvan mennä hoitoon, että oppii tapoja. Heille on loppuvuodesta syntymässä toinen lapsi ja näillä näkymin siis isompi on hoidossa ja äiti pienemmän kanssa kotona.
Kaverini on aika lyhytpinnainen ja se odottaa että kun hän jotain sanoo, niin toisen pitää totella heti, eikä niskuroida vastaan.
Itsellä sama tilanne kuin kaverilla, että toinen syntyy loppuvuodesta ja esikoinen on nyt vajaa 2v, mutta en minä ajatellut laittaa tuota lasta hoitoon, kyllä minä sen kanssa selviä tukijoukkojen voimalla. Kaverilla on myös erittäin vahvat tukijoukot, vielä paremmat kuin minulla oikeastaan ja lapsien isä on paljon kotona lasten kanssa, sillä kun on sen laatuinen työ, että on pitkiä vapaita.
Kaverini on aika lyhytpinnainen ja se odottaa että kun hän jotain sanoo, niin toisen pitää totella heti, eikä niskuroida vastaan.
Itsellä sama tilanne kuin kaverilla, että toinen syntyy loppuvuodesta ja esikoinen on nyt vajaa 2v, mutta en minä ajatellut laittaa tuota lasta hoitoon, kyllä minä sen kanssa selviä tukijoukkojen voimalla. Kaverilla on myös erittäin vahvat tukijoukot, vielä paremmat kuin minulla oikeastaan ja lapsien isä on paljon kotona lasten kanssa, sillä kun on sen laatuinen työ, että on pitkiä vapaita.