Mitä mieltä jos isä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkytt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä oon saattanut joskus väsyneenä kiukuspäissäni ärähtää, että turpa kiinni. Mä kyllä pyydän anteeksi ja selitän, että niin ei saisi käyttäytyä, mutta väsyneenä joskus menee yli. Normaalisti meillä ei puhuta noin. mutta en pidä vakavana, jos tää on ihan poikkeuksellista. Musta se on vähän tekopyhää, että aina ja joka ikisessä mielentilassa jaksaisi olla se rauhallinen, tasaisen paksu aikuinen. Joskus aikuisellakin menee hermot, tulee sanottua rumasti ja sitten pyydetään anteeksi. Oppii ne lapsetkin, ettei aina tarvitse olla täydellinen ja on normaalia joskus "epäonnistua".

Meillä mies ärähti joskus lapselle, että pää kiinni. Minä en hyväksynyt tuota. Meillä ei ole aikuisten keskenkään tapana käyttää tuollaista kieltä, miksi lapselle voisi niin sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24442338:
Yhdelle mun tutulle sanottiin lapsena noin... Sillä ei ollut mikään kauhean mukava äiti. Joten se meni kostoksi naapuriin, missä mustalaiset asui. Kävi ainasiellä kylässä, koska ne oli sille mukavia.

totta yleensä romanit kasvattaa kunnioitukseen ja lapsille ja eläimille ollaan tosi hyviä sekä vanhuksille, pidetään huolta. minä olen naimisissa romani miehen kanssa ja meillä 2 lasta, tooosi hyvä isä ja mies. mä aina pelleilen tolla edellisellä lauseella mun kaverin kanssa ; )

Yhteistyössä