mitä sanoisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meniskö pupu pöksyyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi kuinka?:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
mutta tyyppi on joskus uhannut tappaa ja väänsi mun kättä niin että sattu sikana,siis aikasemmin..ihan ykskaks vain naksahti päässä..en tiedä onko joku epilepsian tapanen,kun käytös muuttuu hetkes

Tässä tapauksessa, että mies on aikaisemminkin uhitellut ja käynyt jopa kiinni, niin ei olisi olemassa vaaraa että olisin sen kanssa edes samaan saunaan enää päätynyt.

no tuli katuen ja anteeksi pyydellen ja mä kilttinä en pystynyt sanomaan vastaan vaikka sydän sanoi että ei..

No siinä ei kyllä epilepsiasta ole kyse kun ihminen on väkivaltainen. Vaan ihan vaan väkivaltaisuudesta. Sinuna lähtisin ja lujaa.

niin olen lähtenyt jo ja lujaa tai yrittihän se vielä tulla tekemään sovintoa,mutta panin jepet hakeen sen..

ja nyt olit kuitenkin taas sen kanssa saunomassa?

en ollut,kun ennen kun jätin sen : ) kerroin vanhasta asiasta..

no minä jo ihmettelin.

No en mä sitä pupu pöksyyn menoksi sanoisi. Mutta varmaan olisin ihan hiljaa, tyrmistyneenä.

En puhuis ukolle mitään enää vaan hiljasessa hengessä häipyisin hetken päästä maisemista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en mä sitä pupu pöksyyn menoksi sanoisi. Mutta varmaan olisin ihan hiljaa, tyrmistyneenä.

En puhuis ukolle mitään enää vaan hiljasessa hengessä häipyisin hetken päästä maisemista.

hyvä vastaus : )

Yhteistyössä