Mitä mieltä Isla nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isla on ihana! Toinen yhtä ihana olis Ilse. Mistään kaakista en ollut kuullutkaan.

Mieleen tulee enimmäkseen saari (monilla kielillä) ja Islay -viski (suosikkini).

Adele ei ole minun makuuni, mutta perustelu on hölmöhkö. Tykkäsin lapsena kovasti Onnelisata ja Annelista ja siinä se toinen ilkeä kotiapulainen oli Adele ja siitä saakka olen yhdistänyt nimen vain ko fiktiiviseen hahmoon. En tunne yhtään Adelea.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Isla on ihana! Toinen yhtä ihana olis Ilse. Mistään kaakista en ollut kuullutkaan.

Mieleen tulee enimmäkseen saari (monilla kielillä) ja Islay -viski (suosikkini).

Adele ei ole minun makuuni, mutta perustelu on hölmöhkö. Tykkäsin lapsena kovasti Onnelisata ja Annelista ja siinä se toinen ilkeä kotiapulainen oli Adele ja siitä saakka olen yhdistänyt nimen vain ko fiktiiviseen hahmoon. En tunne yhtään Adelea.
Niitä akkoja, jotka kittaavat viskiä ei erota miehistä mitenkään. Ei ainakaan äänen perusteella.

Kiva, että on monen mielestä nätti nimi tämä Isla :) Siinä on sitten varmaan jotain sointuvaa tuossa nimessä ja minusta on kuitenkin samalla jotenkin "jännittäväkin" tuo nimi.