Mitä mieltä ihmisestä, joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tylsä ja elämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tylsä ja elämätön

Vieras
... jatkuvasti vinkuu Facebookissa ja livenä siitä, miten Suomi on paska paikka asua, viranomaiset kaikki kusipäitä, ja miten hän haluaa pois Suomesta? Mutta poiskaan ei voi muuttaa, kun ei ole rahaa. On 25 v. eikä ikinä käynyt päivääkään töissä, ja keksii kaikenmoisia tekosyitä miksi ei voisi mennä töihin.

Sitä, että kuvaillulla ihmisellä on asenevamma. Hänellä on taipumusta vierittää omista asioistaan vastuu muille samalla kun hän on kykenevä tarkastelemaan vain omaa napaansa, jos edes sitäkään. Pakenee vaikeita asioita ja kuvittelee, että muilla kaikilla on aina enemmän ja paremmin kuin hänellä (joka todellisuudessa lienee tottakin, koska em. henkillö on niin luuseri, ettei ole kykenevä edes ytrittämään tehdä mitään konkreettista oman asiansa eteen).

Ihminen, joka on kyvytön ottamaan vastuuta itsestään tai näkemään itseään. kriittinen, vaativa ja syyttää muita, eikä tajua, että ainoa tie ulos jumista on hyväksyä asiat, joita ei voi muuttaa (kuten yhteiskunta) ja muuttaa se minkä voi, eli itseään ja omaa elämäänsä.

[QUOTE="a p";27057346]Olen sanonut. Tulee kymmenen tekosyytä.

Eroonkaan ei prkl pääse, kun kyseessä on sukulainen![/QUOTE]

No sitten on sanottava, että turha on uikuttaa ja valittaa, jos ei asialle mitään tee!!!

Miksei pääse? Onko läheinenkin sitten?

Kuulostaa persulta.
Persut äänestettiin hallitukseen, mutta ne kieltätyi menemästä sinne ja ottamasta vastaan sitä tehtävää mihin niiden kannatajat ne valitsi. Siinähän olis saattanut joutua kantamaan vähän vastuutakin tekemisistään ja sanomisistaan eikä vain räkyttää ja haukkua muita.

Kaikki on pielessä, miksi hallitus ei tee mitään!
Mulla on tylsää miksi muut ei hanki mulle mitään kivaa! tää on niin epistä!

[QUOTE="a p";27057346]

Eroonkaan ei prkl pääse, kun kyseessä on sukulainen![/QUOTE]
Mulla ei oo yhtään sukulaista, joka olis narulla minussa kiinni ja kaikki ne saa esim. FB:ssä poistettua kavereista "poista"-napilla, ei oo sukulais-suodatinta siinäkään.

Kuulostaa persulta.
Persut äänestettiin hallitukseen, mutta ne kieltätyi menemästä sinne ja ottamasta vastaan sitä tehtävää mihin niiden kannatajat ne valitsi. Siinähän olis saattanut joutua kantamaan vähän vastuutakin tekemisistään ja sanomisistaan eikä vain räkyttää ja haukkua muita.

Kaikki on pielessä, miksi hallitus ei tee mitään!
Mulla on tylsää miksi muut ei hanki mulle mitään kivaa! tää on niin epistä!

Persufoobikon olisi nyt hyvä rauhottua, ottaa muutama ilopilleri ja tutustua perussuomalaisia äänestäneisiin ihmisiin ja heidän näkemykseensä tapahtuneista.

Perussuomalaiset tekivät täysin oikein jäädessään pois hallituksesta, jos he olisivat niillä ehdoilla menneet mitä katainen lateli, olisivat he pettäneet äänestäjänsä.

Pitivät sanansa, eivät kääntäneet takkiaan ja pyllistäneet äänestäjille.

Kuntavaaliprosentit näyttävät sen tosiasian, että päätös oli oikea.

No sitten on sanottava, että turha on uikuttaa ja valittaa, jos ei asialle mitään tee!!!

Miksei pääse? Onko läheinenkin sitten?

Sisko(puoli). Olen yrittänyt ehdottaa että yrittäisi etsiä jonkun työn ulkomailta, vaikka au pairina jos ei muuta, mutta ei, kun hän ei halua tehdä töitä siellä ulkomailla, vaan ensin vaan oleskella maassa "jonkin aikaa" että saa "tutustua kulttuuriin", että pystyy sitten tekemään töitä (lue: haluaa lusmuta).

[QUOTE="a p";27057514]Sisko(puoli). Olen yrittänyt ehdottaa että yrittäisi etsiä jonkun työn ulkomailta, vaikka au pairina jos ei muuta, mutta ei, kun hän ei halua tehdä töitä siellä ulkomailla, vaan ensin vaan oleskella maassa "jonkin aikaa" että saa "tutustua kulttuuriin", että pystyy sitten tekemään töitä (lue: haluaa lusmuta).[/QUOTE]

Laittaisin eston fb:ssa ettei hänen päivitykset näy seinällä yleisesti. Mutta ne voi lukea hänen seinältään JOS sattuu haluamaan. Ja juttunsa pistäisin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Siiinä nariskoon ;) Enkä ottaisi kantaa hänen asioihin millään lailla.

Mulla ei oo yhtään sukulaista, joka olis narulla minussa kiinni ja kaikki ne saa esim. FB:ssä poistettua kavereista "poista"-napilla, ei oo sukulais-suodatinta siinäkään.

Näinhän se periaatteessa menee, mutta kun ei eletä tyhjiössä, ja siitä nousee sitten kamala meteli, ja tulee huutoa siitä miten minä "kiusaan" viatonta ja avutonta suvun "vauvaa". Pienempi paha kuunnella tuota kitinää aina välillä. Nyt vaan taas keittää.

[QUOTE="vieras";27057491]Persufoobikon olisi nyt hyvä rauhottua, ottaa muutama ilopilleri ja tutustua perussuomalaisia äänestäneisiin ihmisiin ja heidän näkemykseensä tapahtuneista.

Perussuomalaiset tekivät täysin oikein jäädessään pois hallituksesta, jos he olisivat niillä ehdoilla menneet mitä katainen lateli, olisivat he pettäneet äänestäjänsä.

Pitivät sanansa, eivät kääntäneet takkiaan ja pyllistäneet äänestäjille.

Kuntavaaliprosentit näyttävät sen tosiasian, että päätös oli oikea.[/QUOTE]

Voi voi.
Mitäpä jos vähän perehtyisit siihen miten hommat toimii systeemissä nimeltään demokratia.
Täällä pitää kyetä yhteistyöhön myös niiden kanssa jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä joka asiasta.
Persut tuumas et jos et oo mun kaa samaa mieltä niin en leiki sunkaaa! Tyhmä oot! En tykkää!

• Tykkää
Reactions: Pumpe

Yhteistyössä