Mitä mieltä ihmisestä, joka roikkuu netissä, ei hae töitä ja valittaa kun rahat on loppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Valittaa työttömyyttä ja köyhyyttä ja haukkuu sossua kun "mamut saa enemmän", siirtää työkkärin aikoja ja on aina "kipeä" ettei voi mennä kursseillekaan. Ja valittaa, valittaa ja valittaa meille työssäkäyville "rikkaille" jotka saa aina kaikkea enemmän...

Onnea valitsemallaan tiellä.

Itseasiassa ainoastaan tuo mamujen sättiminen on ainoa asia joka toden totta suututtaa, niin monta kertaa on kuultu aivan kantasuomalaisen sossupummin suusta tuota rutinaa esim. sodan jaloista pakolaisena suomeen saapuneiden jaloilleen auttamisesta, kun suurin koettelemus heidän omassa elämässään on ollut kaljan loppuminen tai sos. tt:n kesäloma.

En mitään mieltä. Miksi mä ajattelisin hänen asioitaan? Omissa ja läheisten asioissa on jo ihan tarpeeksi.

Jos valittais sulle jatkuvasti että "Sul on asiat niin hyvin ku on aina rahaa eikä oo velkaa. Sossu ei maksa tarpeeks. Sossun rahat on myöhässä. Mul ei oo rahaa. Lainaa mulle 20€. Osta mulle ruokaa..."
Sitten kun yrität neuvoa hakemaan töitä ym. niin vastaus on aina "Ei jaksa. Ei pysty. Ei oo töitä. Älä vittu mua neuvo ku et tiedä mun asioista!"

Onnea valitsemallaan tiellä.

Itseasiassa ainoastaan tuo mamujen sättiminen on ainoa asia joka toden totta suututtaa, niin monta kertaa on kuultu aivan kantasuomalaisen sossupummin suusta tuota rutinaa esim. sodan jaloista pakolaisena suomeen saapuneiden jaloilleen auttamisesta, kun suurin koettelemus heidän omassa elämässään on ollut kaljan loppuminen tai sos. tt:n kesäloma.

Joo, ne pahimmat valittajat ja mamujen kadehtijat on just niitä suomalaisia sossupummeja.

Sanoisin, että painu vittuun siitä kitisemästä vitun itsekäs kusipääpummi. Kehtaatkin vielä valittaa, kun sua elätetään muun kansan kustannuksella, eikä sun tarvi laittaa tikkua ristiin.
Itse en henkilökohtaisesti kuuntelis moista vinkumista. Eikö se jo riitä, että sä maksat sen elämisen veromarkoistas, niin sen pitää vielä tulla vinkumaan lisää ja ruikuttamaan.

Aijjaa... mä en tunne yhtään suomalaista sossupummia. Mutta mä tiedän, että niitä on. En myöskään tunne yhtään työtöntä maahanmuuttajaa... mutta mä tiedän, että niitäkin on.

Yhteistyössä