Mitä mieltä (huutisasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Löysin huutonetistä ilmoituksen,jossa lukee otsikossa näin:Flamingo Spa lippu ja itse ilmoituksessa luki näin: 2 lippua Flamingo Span vesipuistoon. Voimassa 22.8.2010 saakka.
Ei ollut mitään mainintaa,että pitäisi erikseen maksaa,vaan luulin,että saan 2 siihen hintaan mitä osta heti hinta oli. Nyt tuli myyjältä viesti,että hinta olikin kpl hinta???

Mites nyt kannattaa toimia?

No jos siinä luki 2 kpl, niin se on 2 kpl, ellei erikseen lukenut että koskee vain yhtä lippua, eikä ollut 2 kohteen kauppa.

Mutta jos myyjä ei siihen hintaan suostu lippuja luovuttamaan, niin ei suostu. Ei siinä sitten muuta, kuin negaa vaan niin että soi. Ja ilmoittaisin ylläpidolle, jos selkeästi on vedetty höplästä.

Kävin kurkkaamassa sen kohteen ja kyllä sen 10? pitäisi sisältää mun mielestä molemmat liput.

Toisaalta olit esittänyt siitä kysymyksen myyjälle, koska epäröit asiaa....joten miksi huusit kun et saanut vastausta? Ei kannata huutaa epämääräisiä kohteita jos ei saa vastausta kysymyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja l:
jos ei ollut tehnyt siihen ilmoitukseen kahden tuotteen huutokauppaa niin eikö ne molemmat ole silloin sun? ja ilmoituksessa luki että 2 kpl...

ei lukenut mitään,että kahden tuotteen... pistän myyjälle viestin ja kysyn,että myykö ne siihen hintaan vai jääkö kaupat tähän

Vastaavassa tilanteessa otin yhteyttä ylläpitoon ja varmistin että olen oikeassa.Kaupat peruttiin, ainut vaan että myyjä luuli että hän saa sanella vielä mokansa jäkeen jotain ehtoja, että minä lähetän lipun ja hän sitten vasta maksaa mulle rahan. En suostunut moiseen ja kauppa saatiin peruttua vasta sitten kun otin yhteyttä poliisiin ja poliisi kävi myyjälle vähän juttelemassa huutonetsääntöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kävin kurkkaamassa sen kohteen ja kyllä sen 10? pitäisi sisältää mun mielestä molemmat liput.

Toisaalta olit esittänyt siitä kysymyksen myyjälle, koska epäröit asiaa....joten miksi huusit kun et saanut vastausta? Ei kannata huutaa epämääräisiä kohteita jos ei saa vastausta kysymyksiin.

huusin,koska ajattelin niiden menevän nopeasti... voihan rähmä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

huusin,koska ajattelin niiden menevän nopeasti... voihan rähmä

Eihän siinä ole mitään vahinkoa vielä tapahtunut, jos et kerran ole maksanut eikä niitä ole mihinkään lähetetty eli kaupanpurku ja myyjä tekee oikeanlaisen ilmotuksen tai molemmille lipuille oman ilmotuksen.

Yhteistyössä