W
w
Vieras
Ollaan miehen kanssa yritetty pelastaa tätä suhdetta jo pitemmän aikaa, mutta ehkä turhaan. Meillä on yksi lapsi ja pitkä yhdessäolo historia. Olen miettinyt asioita pari päivää ja tullut siihen tulokseen että meidän olisi parempi ottaa taukoa toisistamme. Tilanne on se, että mies tarvitsee enemmän yksinoloa, kuin perhe/perhe-elämä voi antaa. Elämämme pyörii tällä hetkellä miehen tuntemuksien, väsymisen ja työasioiden ympärillä. Minä itse naisena, kaipaisin miestä ja perheen isää! Eli läheisyyttä, seksiä, yhdessä tekemistä ym. Mutta mies ei tunnu jaksavan/haluavan Kumpikaan ei halua erota, mutta ihan lapsenkin kannalta alituinen riitely, mykkäkoulu, jaksamattomuus ei ole hyvä asia. Minusta tuntuu että parasta olisi ottaa taukoa ja mies muuttaisi joksikin aikaa pois. Vaikea varmasti näin lyhyen jutun perusteella sanoa mitään ratkaisua, mutta mitä olette mieltä tuosta erilleen muuttamisesta, onko siinä järkeä? Miehellä on mahdollisuus muuttaa alle km päähän kotoamme, että näkisi kyllä lasta, jos haluaisi.