mitä mieltä äidistä joka ei vie lapsia hoitoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
paitsi maanantaisin kerhoon ja perjaintaisin muskariin ja syö silliä mutta ei juo kuravettä päälle. Sit se käyttää legginsejä ja talvella pipoa ja hyppii rumissa puutarhakengissä kaupassa eikä osta lapsilleen herkkuja vaan itselleen joita syö salaa peiton alla iltaisin?Sen mies kuntoilee ja on komea mutta se nainen itse istuu koneella ja vetelee herneitä ja kiillottaa muumimukeja, mariskooleja ja reimatecin välikausihaalareita...

Mutta entä sitten nää äidit, jotka kehtaa käydä kaupassa? Täytyyhän siihen saada jotain järjestystä! Vaadin kaupassakäyntikiellon kaikille synnyttäneille naispuolisille.

Tohon puutarhakenkiin asti mulla on sama tauti, mut en mä koskaan syö sängyssä, ja jos jotain ostan annan osan lapsellekin.. Kerhot ja muskarit on eri päivinä ja Reimatecit ja muut mä olen aina saanu, mariskoolit pölyttyy hyllysä ja muumimukeja on vaan lapsillani. Florakoodeja keräsin, mut ostin sit 2 viimestä rasiaa ilman koodeja, joten.. semperiltä olen saanu lapsilleni muumiaterimet etikettejä vastaan..

Sehän olen minä! =)

Paitsi, etten kiillottele skoolejani, ne on aika usein jollakin tapaa käytössä. Nytkin yhdessä on karkkeja, kun eilen kävi vieraita ja toisessa on ruusuja. Muumimukitkin pesen ihan tiskikoneessa. Ja reimatecit tarvittaessa pesukoneessa.

Ja koska aloittelen työt ensi viikolla (50% työaika) niin en kuskaile lapsiani muskareihin. En halua velvoittaa anoppiani tai äitiäni viemään lapsia muskariin, kun jo suostuvat heitä hoitamaan, mikäli miehelleni ja minull tulee päällekkäisiä työvuoroja. Lapset eivät ole hoidossa nyt eivätkä vastakaan, niin kauan kuin pystyn tuota 50% työaikaa tekemään. Kunhan esikoinen täyttää kolme ja jos itse haluaa, hän menee kerhoon pari kertaa viikossa, sen kolme tuntia kerrallaan.

Saa kivittää!

Yhteistyössä