Mitä miehesi tekisi, jos jäisit kiinni syrjähypystä teinipojan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän ei ilmeisesti näe asiaa kuten minä, koska häntä asia "ihmetyttäisi". Minusta sellainen teko olisi minulta pohjanoteeraus, en voisi katsoa enää itseäni peiliin. Olisin paha ihminen.

pitäis ensin löytää 16-vuotias, jota kiinnostaisi lyhyt, paksu, elähtänyt vanha ämmä...

Siis tilanne on niin kermakaikkisen mahdoton, etten voi kuvitella.

Mutta noin yleisesti ottaen luotan itseeni sen verran, että otan avioeron ennen kuin alan muita naiskennella. Eli mieheni olis siinä kohtaa jo ex, joten hänen reaktioillaan ei olisi mitään väliä.

Hmm.. En voisi kuvitella harrastavani niitä hommia kenenkään sellaisen kanssa, joka ei näyttäisi vähintään 30-vuotiaalta. (Joku 27-28-vuotias voisi vielä mennä vahingossa "seulan läpi", jos olisi ikäistään vanhemman näköinen, koska en kuitenkaan alkaisi kenenkään ikää avoimesti utelemaan.)

Mies kuulemma "ihmettelisi".

En tiedä. Luulisin, että miestä ainakin ällöttäisi, mutta en usko, että hänelle ikä olisi yhtä järkyttävä asia kuin minulle. (En voisi kyllä kuvitella että olisin niin nuoren kanssa, olen parikymppinen) Pidän todennäköisenä, että saisin yhden syrjähypyn anteeksi, mutta toista en, tapahtuipa 16-vuotiaan tai 25-vuotiaan kanssa. En usko että pystyisin pettämään miestäni minkään ikäisen kanssa saati harrastamaan seksiä alaikäisen kanssa, vaikken olisi parisuhteessa.

En tiedä jättäisikö tai antaisiko mieheni anteeksi syrjähyppyä minkään ikäisen kanssa. Mutta jos oman poikamme ikäisen pojan kanssa mulla olisi syrjähyppy, toivon että hän tajuaisi pistää minut hoitoon.

Tässäkin korostuu ihmisen luonnollinen käyttäytyminen aika selvästi. Miehenne eivät näe tilanteessa suurempaa merkitystä nuorella iällä, koska itsekin etsivät parinhaussa biologisten taipumusten mukaan itseään nuorempia.
Naiset itse sen sijaan ovat yökkäilemässä, koska etsivät luonnostaan itseään vanhempaa miestä.

Jos minä 32-vuotiaana harrastaisin seksiä 16-vuotiaan kanssa, niin enpä tiedä mitä minä sanoisin. Härregyyd ja psykologille aika. Mies olisi luultavasti järkyttynyt, ikäasiasta. Yhden syrjähypyn voisin ehkä saada anteeksi, mutta tuota alaikäisyyttä luullakseni kyllä hätkähtäisi.

Jon mieheni pettäisi minua 16-vuotiaan kanssa, jättäisin hänet. Yhden syrjähypyn jonkun aikuisen ihmisen kanssa hän voisi ehkä hyvinkin saada anteeksi.

[QUOTE="vieras";25117579]Tässäkin korostuu ihmisen luonnollinen käyttäytyminen aika selvästi. Miehenne eivät näe tilanteessa suurempaa merkitystä nuorella iällä, koska itsekin etsivät parinhaussa biologisten taipumusten mukaan itseään nuorempia.
Naiset itse sen sijaan ovat yökkäilemässä, koska etsivät luonnostaan itseään vanhempaa miestä.[/QUOTE]

Mutta lapsi on lapsi vaikka voissa paistettaisi. Ei aikuisen kuulu harrastaa seksiä lapsen kanssa olis kyseessä sitten mies tai nainen. Tietty eriasia on, jos vastaaja on teini itsekin eli 19 vuotias voisi vielä 16 vuotiaan kanssa ollakin.

Mutta lapsi on lapsi vaikka voissa paistettaisi. Ei aikuisen kuulu harrastaa seksiä lapsen kanssa olis kyseessä sitten mies tai nainen. Tietty eriasia on, jos vastaaja on teini itsekin eli 19 vuotias voisi vielä 16 vuotiaan kanssa ollakin.
Nyt ei ollutkaan siitä kyse, että kuinka sinä näet asian - sillä mielipiteesi ei ole universaali eikä edes Suomen mittakaavassa ainoa oikea totuus - vaan miesten vastauksista selkeästi havaittava trendi.

Olihan tuossa yksi selvästi poikkeava vastaus, mutta sen palstalaisen mies on valinnut vaimokseenkin yli 10 vuotta vanhemman naisen, että sen perusteella ei ehkä kannata sen suurempia johtopäätöksiä tehdä.

Ihmettelisin mitä aikuiseen naiseen on mennyt mutta en mä pihalle heittäisi. Joku jussiparviainen olisi etovampi.

Saisin todennäköisesti anteeksi myös mutta ei ole mitään vetoa sen ikäisiin.

Yhteistyössä