M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ylpeä miehestään...:Lehdenjakajana. Palkka jotain 1300e/kk brutto ja itse kotiäitinä
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Metallimies ja semmoset 17 euroa/tunti plus iltavuorolisä. Jotain 2000 luokkaa jää käteen kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Minun mies on poliisi ja siellä se 2600e luokassa pyörii+lisät päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin just:Mies on palomies-sairaankuljettaja ja bruttopalkka pyörii siinä 2200-2700 euron välillä/kk. Summassa on mukana lisät, peruspalkka on hurjat 1700e/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Metallimies ja semmoset 17 euroa/tunti plus iltavuorolisä. Jotain 2000 luokkaa jää käteen kuussa.
Mitä tarkalleen ottaen tekee?
Meillä mies hitsaa, ollut 12 vuotta ja palkka on vajaat 15 e/h
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin just:Mies on palomies-sairaankuljettaja ja bruttopalkka pyörii siinä 2200-2700 euron välillä/kk. Summassa on mukana lisät, peruspalkka on hurjat 1700e/kk.
Onko sun miehen työssä mahdollisuus itse vaikuttaa omaan palkkaan paljonkin? Mun mies siis poliisi ja ainakin heillä on iso asia tuo että ammattitaitoa on ns pisteytetty ja sen avulla pystyy neuvotteleen parempaa palkkaa tiettyyn pisteeseen saakka. Tosin onhan nekin rajat suht alhaalla, kun vaikka on palkka maksimissa niin vanhempi konstaapeli tienaa kentällä max sen reilut 3000?.