Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Sanoo kanssa että mee nukkumaan
Ja niinhän minä menenkin lähes jokapäivä.
Mies kuulemma ei halua nukkua "turhaan" kun elämä menee hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Sanoo kanssa että mee nukkumaan
Ja niinhän minä menenkin lähes jokapäivä.
Mies kuulemma ei halua nukkua "turhaan" kun elämä menee hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Se ottais lapset, lähtis jonnekin niiden kanssa ja jättäis mut nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Se on joko "mee nukkumaan" tai "sama vika".
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:miksi 8kk ikäinen valvottaa? syökö öisin vai onko kipeä? eikö ole koko perheen etu, että hoidat hänen yövalvomisensa lopettamisesta?
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Se ottais lapset, lähtis jonnekin niiden kanssa ja jättäis mut nukkumaan.
Jep, näin tehnyt meilläkin monen monta kertaaMut en mä tietty nuku, vaan oon omassa rauhassa, lepuutan hermoja
Mut ei se mun väsymyskään oo aina fyysistä vaan nimenomaan sitä oman rauhan kaipuuta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Se ottais lapset, lähtis jonnekin niiden kanssa ja jättäis mut nukkumaan.
Jep, näin tehnyt meilläkin monen monta kertaaMut en mä tietty nuku, vaan oon omassa rauhassa, lepuutan hermoja
Mut ei se mun väsymyskään oo aina fyysistä vaan nimenomaan sitä oman rauhan kaipuuta
![]()
Samma här.
Usein tulee töistä, ottaa lapset ja lähtevät jonnekin, jotta minä saan olla hetken hiljaisuudessa:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mä:miksi joku joka kyselee tässä ketjussa siitä miksi 8kk ikäinen valvottaa,syyllistää heti äidin,ja miksi äidin pitää hoitaa seyövalvominen? kerroppa? isä on ihan yhtälailla lapsen vanhempi!!!