S
surkuttelen.
Vieras
Vielä muutama kuukausi sitten mieheni taputteli takapuoltani ja toi kukkia. Seksielämä on hiipunut hiipumistaan ja vaikka minä olen hittovie jopa stripannut miehelle niin miehen käsitys seksistä on se että se tulee nylkyttämään mun selkää kun mennään nukkumaan. Eräs lauantai aamu kun olin laittanu hiukset ja olin menossa töihin ni se tuli taakse vonkumaan seksiä,sitten vielä ihmetteli kun sanoin jälkeenpäin että olipa epämukavaa. Mä yritän laittaa kynttilöitä päälle,teen herkkuruokia ja järjestän perheellekkin spontaania toimintaa esim. matkoja. Mies ei mitään. Tää alkaa pikkuhiljaa lipsua siihen samaan mitä mulla oli exän kanssa; rakkaus kuoli pois kun toinen osapuoli ei sitä "kastellut". Mä olen ihminen joka tarvitsee yllätyksiä,romantiikkaa ja kauniita sanoja. Mies tämän kyllä tietää. Yhdessä ollaan oltu 2 vuotta. Mä olen kaikkeni tehnyt ja ihan valehtelmatta alkaa v*tuttaa. Olin työmatkallakin 2 viikkoa ja lähetin miehelle viestejä että on ikävä niin mies vastaa että "mulla on aika tylsää ilman sua" joo olis kiva jos laittais takaisin että "mullakin on ikävä sua" Miksi on niin vaikeaa sanoa minä rakastan sinua,miehelle se ainakin on hänen mukaansa.