Mitä miehelleni on tapahtunut..minne on kadonnut se romantiikka?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkuttelen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkuttelen.

Vieras
Vielä muutama kuukausi sitten mieheni taputteli takapuoltani ja toi kukkia. Seksielämä on hiipunut hiipumistaan ja vaikka minä olen hittovie jopa stripannut miehelle niin miehen käsitys seksistä on se että se tulee nylkyttämään mun selkää kun mennään nukkumaan. Eräs lauantai aamu kun olin laittanu hiukset ja olin menossa töihin ni se tuli taakse vonkumaan seksiä,sitten vielä ihmetteli kun sanoin jälkeenpäin että olipa epämukavaa. Mä yritän laittaa kynttilöitä päälle,teen herkkuruokia ja järjestän perheellekkin spontaania toimintaa esim. matkoja. Mies ei mitään. Tää alkaa pikkuhiljaa lipsua siihen samaan mitä mulla oli exän kanssa; rakkaus kuoli pois kun toinen osapuoli ei sitä "kastellut". Mä olen ihminen joka tarvitsee yllätyksiä,romantiikkaa ja kauniita sanoja. Mies tämän kyllä tietää. Yhdessä ollaan oltu 2 vuotta. Mä olen kaikkeni tehnyt ja ihan valehtelmatta alkaa v*tuttaa. Olin työmatkallakin 2 viikkoa ja lähetin miehelle viestejä että on ikävä niin mies vastaa että "mulla on aika tylsää ilman sua" joo olis kiva jos laittais takaisin että "mullakin on ikävä sua" Miksi on niin vaikeaa sanoa minä rakastan sinua,miehelle se ainakin on hänen mukaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
se on mies

no ei kaikki miehet ole todellakaan tuollaisia.
mutta ap , miksi sä suostut seksiin jos se on sitten lähtökohdiltaan jo sitä että vonkaa ja päätteeksi voit vaan todeta että olipa epämukavaa.
nyt istutte ja puhutte asiat halki. joko homma muuttuu kumpaakin miellyttäväksi tai sitten se on eri suuntiin lähdettävä.

jeejee ei seksiä ei hellyyttä ei mitään romanttiikkaa..... mä alan pikkuhiljaa kyllästyä tohon äijään.... ja hellävaraisesti huomautin näistä asioista suuttui vaan.... ku tein aloitteen seksiin sain vaan "lopeta nyt noi alapään jutut..." kiva....

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
se on mies

no ei kaikki miehet ole todellakaan tuollaisia.
mutta ap , miksi sä suostut seksiin jos se on sitten lähtökohdiltaan jo sitä että vonkaa ja päätteeksi voit vaan todeta että olipa epämukavaa.
nyt istutte ja puhutte asiat halki. joko homma muuttuu kumpaakin miellyttäväksi tai sitten se on eri suuntiin lähdettävä.

No mäkin sitä seksiä haluan ei siitä ole kiinni.Ongelma on lähinnä siinä että mä en oikein kerkee "syttyä" siitä kun mies nylkyttää selkään..ei siitä pahemmin paikat kostu.

Ei miehelles mitään ole tapahtunut. Kahdessa vuodessa ovat mieheen liittämäsi ihannekuvat hälvenneet. Se vaan on tuollainen, et ole aiemmin vaaleanpunaisesta hötöstäsi sitä erottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei miehelles mitään ole tapahtunut. Kahdessa vuodessa ovat mieheen liittämäsi ihannekuvat hälvenneet. Se vaan on tuollainen, et ole aiemmin vaaleanpunaisesta hötöstäsi sitä erottanut.

No ne höttöset varmaan on tosiaan sumentanu mun aivotoiminnan ku kyllä niitä kukkia ja yllätyksiä vielä 3kk sitten tuli..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Komppaan yllä olevaa. Teidän suhteeseen on "astunut arki". Rakastumisen kausi on päättynyt. Nyt testataan rakastatko.

seksielämä kuihtunut. Olemme olleet jo yhdessä lähes kymmenen vuotta, enkä olisi vielä viisi vuotta sitten kuvitellut eläväni seksittömässä avioliitossa, mutt tässä sitä ollaan. Seksi loppui oikeastaan jo ensimmäisen raskauden myötä, josta on jo kolmevuotta aikaa. Raskausaikana kuulemani mieheni ajattelemattomat kommentit ovat jättäneet jälkensä. Nainen kun tuppaa muistamaan raskausajan ikuisesti niin hyvässä kuin pahassa.

No toivossa on hyvä elää, ehkä joskus vielä heräämme eloon tästä horroksestamme.

Kannattaa muistaa se, ettei toista pysty muuttamaan vaan muutos lähtee aina itsestä. Jos yrität muuttaa kumppaniasi toisenlaiseksi, sellaiseksi kuin hänet olet kuvitellut ja jollaista ajattelet tarvitsevasi, tulet varmasti pettymään. Ei kukaan jaksa loputtomiin yrittää toista miellyttää. Vaikka miehesi tietää, että haluat romantiikkaa ja kukkia jne. niin tuskin se jaksaa sellasta ikuisesti, jos se vaan ei ole hänen luonteensa mukaista.
Puhu asiasta! Älä syyttele vaan kerrot vaan miltä sinusta tuntuu. Moni mies ei sängyssä uskalla tehdä naiselleen mitään jos ei koskaan saa rakentavaa ja positiiviseen sävyyn esitettyä palautetta, että MITÄ siellä sitten voisi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
seksielämä kuihtunut. Olemme olleet jo yhdessä lähes kymmenen vuotta, enkä olisi vielä viisi vuotta sitten kuvitellut eläväni seksittömässä avioliitossa, mutt tässä sitä ollaan. Seksi loppui oikeastaan jo ensimmäisen raskauden myötä, josta on jo kolmevuotta aikaa. Raskausaikana kuulemani mieheni ajattelemattomat kommentit ovat jättäneet jälkensä. Nainen kun tuppaa muistamaan raskausajan ikuisesti niin hyvässä kuin pahassa.

Tosi surullista. :( Ehkä kuitenkin voisit yrittää unohtaa miehesi sanat. Jos ne tosiaan vielä olivat sen kummemmin ajattelematta heitettyjä, niin ehkä niitä ei sitten tarkoitettu vuosikausia muisteltaviksi.

Siis ovatko vastaajat lukeneet ollenkaan ap:n viestiä? Eihän ap ole miestään mitenkään MUUTTAMASSA vaan nimenomaan hämmästelee että miksi mies on muuttanut itsensä romanttisestä epäromanttiseksi hälläväliä-asenteiseksi mieheksi jollainen ei ole ennen ollut.

Mä olen pukenut seksikkäitä alusvaatteita, lähetellyt tuhmia kuvia itsestäni, ollut spontaani ja mitä kaikkea. Alussa oli kyllä sitä puhumista ja kerto, kuinka ihana ja kaunis oon, mutta alkanut hiipumaan.

Sitten tulee äijä töistä kotiin, ei puhu sanaakaan sohvalla ja makkarissa sitten ottaa nännistä kiinni ja kuvittelee, että mä olen jalat levällään heti.

Ei jumankekka. Olen kanssa kertonut nätisti, mitä mä toivon, mutta homma mennyt siihen pisteeseen, että mä voin edelleen heittäytyä spontaanisti (kuten hän haluaa) seksiin, mutta mä en vaan saa enää sitä, mitä ennen.

olen kertonut, mikä sytyttää, mutta ihan alkaa tuntumaan, ettei toista vaan vitsiäkään kiinnosta. Ku omat halut. Ja se miten haluaa ne täytettäväksi.

Sitten kun ei jaksa kiinnostaa seksi, niin auta armias sitä helvetin kiukuttelua. Kerron, miten saisi multa seksiä, kun HÄN sitä haluaa, mutta se on sitten "vitun kanssa kiristämistä".

Revi siitä sitten. Ei vaan kiinnosta enää.

No mun mies on sellainen romanttinen höpsö. Ostelee lahjoja, antaa hierontaa, jättää kivoja viestejä, kertoo usein rakastavansa.. voin kertoa, ettei tämäkäään miköön ihanne ole. Yllätyksiä ja romantiikkaa on niinkin paljon, että se on menettänyt hohtonaa. Kultainen keskitie lienee paras tässäkin asiassa.

Niin siinä usein käy, että suhde arkipäivästyy. Se on ihan normaalia, eikä mun mielestä parisuhteen seksielämän tartte olla joka kerralla tajunnan räjäyttävää spektaakkelia.

Yhteistyössä