mitä mie teen? tai mitä te tekisitte tässä tilanteessa

mustikkatassu

Aktiivinen jäsen
12.05.2007
5 848
1
36
miulla on melkein amk-tutkinto taskussa (150 ja rapiat op kasassa)

nyt oon hoitovapaalla opinnoista ja tän vanheimpain/hoitovapaan aikana muutettiin miehen työn perässä, mut siis edelleen oon koulun kirjoilla

nyt miulle tarjottiin sijaisuutta, mut pitäs olla yks pv edes työttömänä (vuorotteluvapaan sijaisuudesta kyse)

eli meenkö jatkaa opinnot loppuun ja jätän miehen ja lapset monen sadan kilsan päähän ja muutan kotiseudulle takasin??

vai otanko eropaperit ja ilmottaudun sinne työkkäriin??

mitä te tekisitte?? eniten ahistaa tuo ajatus olla perheestä erossa?? lapset ei halua muuttaa takas :ashamed: :'(

Eikö uudella paikkakunnalla tai lähistöllä ole vastaavaa koulua, johon voisit siirtyä?
Kannattaisi ehdottomasti kyllä opiskella tutkinto loppuun, jos vaan jotenkin mahdollista.

mulla vähän sama tilanne,en kyl sinällään osaa sua neuvoo mut tuli sympatiaa kerjäämään :D

eli miehellä tosi hyvä työ tässä
mun pitäs alkaa opiskelee mut täs meidän lähellä ei oo mun alaa
eli otanko ja lähdenkö yli 100 kilsan päähän vai haenko siivoojan hommia täältä :ashamed: ja teen niitä koko loppuiän

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:49 sähläri kirjoitti:
mulla vähän sama tilanne,en kyl sinällään osaa sua neuvoo mut tuli sympatiaa kerjäämään :D

eli miehellä tosi hyvä työ tässä
mun pitäs alkaa opiskelee mut täs meidän lähellä ei oo mun alaa
eli otanko ja lähdenkö yli 100 kilsan päähän vai haenko siivoojan hommia täältä :ashamed: ja teen niitä koko loppuiän

onko teillä lapsia?

Ilman muuta hoidat tutkinnon kotiin! Se on jo niin lähellä! :flower:
Varmasti voit sopia jostain etä-opiskelusta enimmäkseen ja käyt vain sillointällöin tenteissä ja luennoilla.
Eikös päättötyökin ole kohta käsillä? Sitähän voi tehdä etänä.

Töitä ehdit tehdä hamaan loppuun asti, mutta nyt tutkinto taskuun nainen!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:58 pocoyo kirjoitti:
Oliskos noita opintoja mahdollista suorittaa etänä? Tai niin, että olis vaikka muutama päivä kuusta jolloin pitäis käydä siellä koululla paikan päällä?

noup, mie oon jo suorittanu sieltä kaikki maholliset sellaset, mitä tarvis vaan tenttiä, kun ennen äippälomaa iltasin töiden ohella opiskelin :/

ärsyttävä tilanne, etenkin kun toi sijaisuuskin olis mun unelmaduunia :\|
mieskin vaan sanoo et mieti mitä haluut :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:02 vinttijengi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:58 pocoyo kirjoitti:
Oliskos noita opintoja mahdollista suorittaa etänä? Tai niin, että olis vaikka muutama päivä kuusta jolloin pitäis käydä siellä koululla paikan päällä?

noup, mie oon jo suorittanu sieltä kaikki maholliset sellaset, mitä tarvis vaan tenttiä, kun ennen äippälomaa iltasin töiden ohella opiskelin :/

ärsyttävä tilanne, etenkin kun toi sijaisuuskin olis mun unelmaduunia :\|
mieskin vaan sanoo et mieti mitä haluut :xmas:

No jopas on kinkkinen tilanne :/ Mie varmaan menisin töihin ja suorittaisin tuon tutkinnon sitten jotain kautta myöhemmin loppuun...ehkä näin tekisin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:58 sähläri kirjoitti:
on kyllä,hoitovapaa loppuu vuoden vaihteessa

masennus meinaa iskee kun ammatin oikeesti haluisin mut jätänkö miehen tänne yksinään ja jaksaisko sitä yksin lapsia hoitaa ja opiskella samalla

lasten hoitaminen yksin ja opintojen suorittaminen kyllä varmaan olis aika rankka yhtälö :/ löytyiskö teidän tapauksessa miehelle työtä sieltä mihin menisit opiskelemaan??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:07 vinttijengi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:58 sähläri kirjoitti:
on kyllä,hoitovapaa loppuu vuoden vaihteessa

masennus meinaa iskee kun ammatin oikeesti haluisin mut jätänkö miehen tänne yksinään ja jaksaisko sitä yksin lapsia hoitaa ja opiskella samalla

lasten hoitaminen yksin ja opintojen suorittaminen kyllä varmaan olis aika rankka yhtälö :/ löytyiskö teidän tapauksessa miehelle työtä sieltä mihin menisit opiskelemaan??

no se kyl ettii koko aika
mut mieskin vasta valmistu niin tää työ on nyt tosi tärkee et saa sitä työ kokemusta
eli vielä ainakaan ei siirtoa saa
parin vuoden päästä ehkä :o

Eikö teillä ple koulussa mahdollisuutta ilmoittautua poissa olevaksi.
Meillä amkssa on tuo mahdollisuus, poissa olo aikana ei saa opiskella eikä saa opintorahaa kyseiseen tutkintoon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:13 tyy kirjoitti:
Eikö teillä ple koulussa mahdollisuutta ilmoittautua poissa olevaksi.
Meillä amkssa on tuo mahdollisuus, poissa olo aikana ei saa opiskella eikä saa opintorahaa kyseiseen tutkintoon.

oon poissaoleva, mut sit en voi sit ottaa sitä sijaisuutta, vielä ois mahollista yks vuos vekslata ja pelata mietintäaikaa, mut tuo sijaisuus polttelee niin pirusti :ashamed:

jos se sijaisuus polttelee niin mitä enää mietit. näin rivien välistä luettuna sitä haluaisit ruveta tekemään niin rupee sitten. (eikö olisi mahdollista oppisopimuksella lukea ammattia loppuun?)

Yhteistyössä