Mitä meinaatte tehdä kesälomalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikia3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poikia3

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
5 721
0
36
Olen sellainen, että aina pitäisi ajoissa olla aina seuraavat lomat suunniteltuna. Nyt olen yrittänyt miettiä, mitä haluaisimme kesällä tehdä. Eli olemme käyneet jossain pohjoismaissa, ja Naantalissa sekä Puuhamaassa + vanhempieni mökillä kesäisin.

Viime kesänä olimme Kolmårdenissa ja Vimmerbyssä Astrid Lindgrenin maailmassa. Toissa kesänä Legolandissa. Sitä edeltäväni kahtena vuonna kävimme risteillen Visbyssä.

Nyt pää lyö tyhjää. Kahden edellisen kesän reissut voisi uusia, Gotlantiinkin voisi mennä. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että vanhat tutut paikat latistuvat, eli olisi kiva kokea jotain uutta. Ja mieluusti ei kauhean kaukana, koska ei meillä ole hirmu summia reissuun laittaa.

Jos vaikka kertositte omista suunnitelmistanne, jos minä sitten vaikka saisin jonkin idean noiden perusteella.

Meillä reissuun lähtevät siis 12-, 7- ja 4-vuotiaat pojat ja me vanhemmat.

En pidä kesälomia ikinä. No viime vuonna pidin syyskuussa viikon koska satuin tulemaan kipeäksi.

Lisään vielä että kahdesti kesässä käydään Tykkimäessä, sopiva meidän lasten ikäisille. Ei ruuhkaa, ei pitkiä jonoja ja paljon laitteita joihin pienemmätkin pääsee.

En tiedä, röhniä kotona vaan varmaan. Josko sais pari seinää maalattua ja parvekkeet kesäkuntoon. Mulla on toukokuussa loma ja muut sillon vielä töissä/koulussa/eskarissa, minä ja kuopus 2v ollaan kotona.

Pärnuun kannattaa mennä..siellä on aivan ihana hiekkaranta,muutaman kilsan pitkä.kuin jossain etelän maassa:) meri missä uida,todella hyvä pohja.kylpylöitä,jossa yhdessä isompi vesipuisto.halpaa shoppailla ymt.a.tykkään itse kovasti Pärnusta kesäkaupungina:)

Kesäkuun yritän tehdä niin paljon töitä kuin mahdollista. Heinäkuun 8. päivä menen lonkkaleikkaukseen, että se siitä kesänvietosta siitä eteenpäin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
tulen suomeen hellettà pakoon

Ihanaa matkaa! Olen ihan kade!

kiitos kiitos, ei ole lippuja vielà taskussa :)
etkòs sinàkin ehtisi jossain vàlissà?

Kyllä aika tiukkaa tekee :/ Pitäis sattua just pojan loma-aikaan.. Jos kutsuis porukat tänne :D Täällä kyllä myös kesällä läkähdyttävä. Tänään jo oli +25°C..

Alkukesästä lapset leireilee, poika on menossa partio ja palokuntaleirille, tyttö ratsastus ja varhaisnuorten leirille. Juhannuksen jälkeen lähen muksujen kanssa Ruotsiin ja Norjaan sukuloimaan ehkä poiketaan Tanskan puolella legolandissa. Miehen loma on elokuussa joten silloin katsotaan varmaan joku äkkilähtö etelään jos on ollut ilmojen puolesta huono kesä. Toukokuun alusta muutetaan mökille eli siellä ollaan sitten väliajat

Hoidellaan uutta vauvaa :heart: Käydään paljon retkillä lähistöllä. Siis n.100km säteellä olevat luonnon puistot tms. voi kiertää hyvin koko perheellä (vauva kantoliinassa ja isommat jaksaa jo kävellä).. Lähialueen puuhapuistoja /nähtävyyksiä /kesätapahtumia onneksi riittää, eli niitä hyödynnetään jos kiinostaa sillä hetkellä.

Loppukesästä olisi kiva päästä asuntovaunulla käymään jossakin, vaikka jossakin pohjoisessa. Tätä vain ei voi oikein suunnitella turhan tarkkaan, kun ei tiedä miten vauvan kanssa sitten on reissaushaluja.

Paljon varmaankin vietetään aikaa myös mökkeilemällä..

Lapset käytetään jossakin huvipuistossa. :)

Pihassa on vaikka millä mitalla vielä tekemistä. Talon maalaus. Vauvan odotusta. Ehkä asuntovaunulla johonkin suht koht lähelle. Perinteiset korkeasaari ym eläinpuistot. Eipä yleensä hirveästi suunnitella etukäteen. =)

Miljoona rautaa taas tulessa. Mokkeilya, veneilya. Uuden mokin rakentaminen ja saattaminen valmiiksi. Brucen keikka Tampereella kesakuun alussa. Koko perheen voimin olemme menossa. Olemme lahdossa miehen mukaan 6/6 Normandian maihinnousuun. Siella on hypppytapahtuma minne mies lahtee killan porukalla. Muutto Koreaan osuu elokuulle .

emme paljon mitään. 4.6 on la ja ukolla on työharjoittelu koko kesän. |O eli ei meinaa edes ottaa isyyslomaa. korkeasaaressa jos pääsee käymään kerran niin oon tyytyväinen. stressaavaa kesää tulossa yksin (päivisin) neljän muksun kaa. :whistle:

Yhteistyössä