Mitä me oikein syötäisiin? :)

20.04.2012
97
0
6
Ehdotelkaas hyviä ruokia ensiviikolle.
Kohta kauppaan ja viikon ruokaostokset taas edessä.

Viime kauppakerran ruokia on olleet:

- kanastoraganofi + muusi
- EPÄrisotto
- makaronilaatikko
- tonnikalapasta
- pizza

Nyt olen ajatellut että listassa voisi olla jotain lihasta, kanasta, kalasta... mutta mitä?
Lohta tekisi kovasti mieli, mutta mitä siitä tekisi? Keitto? Kastike? Pasta? Tai kenties jotain ihan spessua? :)

Minusta tämä ruokien suunnittelu ja pyörittely ihan ihan peestä. Kun joku vaan kertois aina mitä syödään niin minä tekisin :D

Vaan ainakin perheessä on miehellä ja lapsilla aina samat toiveet. Eli ei auta asiaa :confused:

Meillä on tänään bataatti sosekeitto( 2 pienehköä tai 1iso bataatti, 7 isoa perunaa,liemikuutioita, pakastekorianteria ja soseutuksen jälkeen kermaa purkillinen haudutus)

lohesta tekisin joko hampurilaisia tai sit lämpimän salaatin :)
(hampparit..joko ihan file file että fileoi sen kalan, sitten ottaa nätit slicet paistaa pannulla ja sämpylän kaa ..tai sitten ns mureke tyyliset eli tehosekkarissa sopiva määrä lohta, sipulia,korianteria,valkosipulia, mausteita ja sekasin. ei kermaa, ei korppujauhoja vaan tommosenaan sekasin. sit käsillä tekee siitä ohuita pihvejä ja paistaa uunissa )

Viimeksi muokattu:
Meillä on tänään bataatti sosekeitto( 2 pienehköä tai 1iso bataatti, 7 isoa perunaa,liemikuutioita, pakastekorianteria ja soseutuksen jälkeen kermaa purkillinen haudutus)

lohesta tekisin joko hampurilaisia tai sit lämpimän salaatin :)
(hampparit..joko ihan file file että fileoi sen kalan, sitten ottaa nätit slicet paistaa pannulla ja sämpylän kaa ..tai sitten ns mureke tyyliset eli tehosekkarissa sopiva määrä lohta, sipulia,korianteria,valkosipulia, mausteita ja sekasin. ei kermaa, ei korppujauhoja vaan tommosenaan sekasin. sit käsillä tekee siitä ohuita pihvejä ja paistaa uunissa )

Mä tahtoisin tietää millainen on sinun lämmin lohisalaatti? :)
Nam.

Yhteistyössä