Mitä mautonta teiltä löytyy sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakin meil on unikkoa ja puolipaaneleita(ei tosin mäntysiä vaan valkolakattuja). Varmaa kaikkee muutakin..

Kattokkaa tuolta ja kertokaa.. Tää on mielenkiintosta..
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Viiviliina&album_id=1538560

*meni jo kuvat...*

joku tollanen halpa kirjahylly ja ei siellä pahemmin ole kirjoja,viinit ja viinapullotkin siellä notkuu kaikkien kauhistukseksi koristeena :D
sit meillä on tuuletinvalaisin ja vielä pari räsymattoakin niin ja yksi bukleemattoja lastenhuoneessa ja keittiössä.. ja noille jotka sotkaa haukkuu halvaksi niin tervemenoa katteleen hintoja,etittiin tollasta halpaa kirjahyllyä ja sotkassa makso lastulevykirjahylly yli 1000 euroa...ei mun mielestä kauhean halpaa materiaaliin nähden,siksi päädyttiinkin 300 euron hyllyyn toisesta kaupasta,ei sitten paina niin paljoa kun hajoo ekassa muutossa :D

Muutettiin tähän appiukon omakotitaloon ja hän jätti paljon huonekaluja tänne, jotka eivät minun makua ja tarkoituksena onkin esim takkahuone laittaa uusiksi ensi vuonna.
Täältä löytyy sellaisia sisustuskammotuksia kuten musta nahkasohva, jossa irtotyynyt :x , mutta onneksi ovat vain väliaikaisesti, samoin löytyy knuo katossa olevat propellilamput, jotka myös saavat kyytiä....ym B)

Voi kauheeta toi ketju pilas lopullisesti tän mun harmaana alkaneen päiväni! Oon vielä sisustajana supermauton! :D

- Unikkopatalaput ja kinnas
- Posliiniesineitä kirjahyllyssä
- Viinapulloja kirjahyllyn vitriinissä
- Kirsikanvärisiä huonekaluja
- Tila tungettu täyteen roinaa
- Sähköjouluvalohärdelli
- Bukleematto lastenhuoneessa
- Paneeliverhot

Täytyy lahjoittaa kaikki mauton kyllä pois!

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Ainakin meil on unikkoa ja puolipaaneleita(ei tosin mäntysiä vaan valkolakattuja). Varmaa kaikkee muutakin..

Teillä on nättiä ja ei ole liikaa tavaraa, vaikka teiltä löytyykin myös keinutuoli ;-).

Alkuperäinen kirjoittaja pihlis:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

Teillä on nättiä ja ei ole liikaa tavaraa, vaikka teiltä löytyykin myös keinutuoli ;-).
-Keinutuoli.
-Unikkoa
-puolipaneelia
-buklee mattoja
-pyöreitä mattoja
-Ankka tauluja
-mariskooleja
-muumimukeja ym ym

Eli siis yhteenveto: Mä olen mauton

:D :whistle:

keinutuoli (ruma kuin mikä, mutta siinä on tosi hyvä istua!)
unikkoverhot sekä olkkarissa, että keittiössä
lasten huoneessa on pyöreä matto ja räsymattojakin löytyy
mariskooleja ja aaltovaaseja
tv-kirjahylly yhdistelmä
muumimukeja
bukleemattojakin taitaa olla..
halppis sotkan tietokonepöytä (inhoon sitä, mutta uutta ei tule ennenkuin entinen hajoo)
pyökkinen hirveä olkkarinpöytä josta mies ei suostu luopumaan (minun mielestä olkkari ei kaipaa sohvapöytää lainkaan)
eli mauttomia ollaan.. mutta sehän on tiedettykin, pääasia että itse viihdytään!

Laavalamppu löytyy toisesta lastenhuoneesta. Lattioissa meillä on omenapuunväristä (lähestulkoon kirsikansävyistä) laminaattia ja huonekaluissakin löytyy kirsikansävyä...Ja meillä kans tuo halppis Sotkan tietokonepöytä. Meillä huonekalut tapana käyttää niin kauan kunnes hajoavat. Nahkasohvatkin vaihdettiin kun edellisiä käytetty lähes 15 v...Koira repinyt ompeleet auki niin oli pakko uudistua (ai niin, ne nahkasohvatkin mauttomat!)

Mä en taas itse henk. koht. ymmärrä miksi täällä skandinaviassa halveksutaan tuota kirsikan sävyä sisustuksessa jotenkin halpana ja vanhanaikaisena, ja kelpuutetaan vaan joko tosi tumma puun väri (merbaut sun muut) tai sitten aivan vaalea tai valkoinen puun väri. Esim. kun mm. amerikkalaisia sarjoja seuraa, niin niissä (modeerneissakin) kodeissa kirsikka on ihan yleisesti käytetty sävy.

Sotka hyllyjä, tv-taso ja tietokonepöytä pyökkisinä. Räsymattoja. Pirttikalusto. Valokuvia seinällä. Kissan raapimapuu olohuoneessa. Nahkasohva+tuolit (ruskeat). Me ollaan mauttomia. Muutakin varmasti on, mutta en tajua mitä...

Varmaan meidän huusholli täysin mauton...on tuuletinlamppu, ankkataulua, tietsikkapöytä lastulevyä (askon mallistoa kylläkin wohoo :laugh: )... Mä en kyllä käsitä sitä, miten tälläsiä ketjuja edes tulee saati sitten miksi menin vastaamaan :laugh: :laugh: ... nämä varmaan poikii taasen jollekin masennusta, kun tämä palsta on kaikki kaikessa ja varsinkin sen mielipide. Mä olen sanonut jo aiemmin, että jos meidän sisustus ei ole jonkun mieleen, niin so what. Ei tartte tulla kylään, jos häiritsee ja jumalattomalla karahkalla (eikä millään tikulla) sitä silmään :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sotka hyllyjä, tv-taso ja tietokonepöytä pyökkisinä. Räsymattoja. Pirttikalusto. Valokuvia seinällä. Kissan raapimapuu olohuoneessa. Nahkasohva+tuolit (ruskeat). Me ollaan mauttomia. Muutakin varmasti on, mutta en tajua mitä...

Räsymatothan on in, ei ne voi olla mauttomia ;)

Yhteistyössä