Olen myymässä lastenvaatteita eteenpäin ja mukaan mahtuu aika paljon uusiakin, missä vielä hintalaputkin tallella. Mikä olisi kohtuuhinta niistä pyytää? Myyn tutulle, en lähisukulaiselle tai kaverille. Ja vaatteina siis ihan perusvaatetta:housua, paitaa, shortseja jne. Käytetyimmät vaatteet annan lähes tulkoon muutamalle kymmenellä sentillä tai 1-2?/kpl, mutta uusista ois kiva nyt enemmän saada. Paljonko olisitte valmiita maksamaan jos joku olis myymässä kivaa uutta vaatetta?