G
Greippi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:[
Ihan ihme juttu että pitää tarttua joka sanaan ja yrittää onkia kaikki mahdollinen tieto toisten elämästä ja raha-asioista.
Onkia kaikki mahdollinen tieto toisen raha-asioista? Mistä sinä sellaista keksit? Ei minua jaksa kiinnostaa muiden raha-asiat, miksi ihmeessä kiinnostaisi?
Löysätkää kaverit vähän sitä nutturapussia :xmas: Heitin tuon kommentin toisten elämästä ja raha- asioista siksi, että tuosta aapeen teksistä sai sellaisen kuvan että uusien rattaiden hinta tuolloin esikoisen syntyessä oli sopiva, mutta mahdollisesti ei enää ehkä ole? Mulle loppujen lopuksi aivan sama onko vai eikö, mua vaan huvitti se että joku pilkuntarkka taas tarttui kommenttiin ettei esikoiselle haluttu käytettyjä ja vaati saada tietää miksi![]()
Sorry, voi tosiaan olla, että on nuttura vähän kireällä. Alkaa vaan joskus niin ärsyttää nämä nuoret äidit, jotka ovat heikossa rahatilanteessa, mutta joiden lapsille ei kelpaa käytetty, vaan kaiken pitää ihan ehdottomasti olla uutta. Entisen poikakaverin sisko oli hyvä esimerkki tästä: osti velaksi viimeisintä huutoa olevat ihan kaikki härpättimet eikä suostunut ottamaan mitään sukulaisilta, vaikka olisi ilmaiseksi saanut tai hyvin edullisesti. Kun ikää karttuu hieman enemmän, alkaa kenties ymmärtää, mikä elämässä oikeasti on merkittävää ja se ei tosiaankaan ole se, että vaunut on uudet.
Että tällainen saarna taas...
Mutta tosiaan, onneksi jotkut ostavat niitä uusiakin, niin toiset saavat sitten tehdä hyvät kaupat niistä vähän käytetyistä.
Mitä ihmettä kenenkään rahatilanne sulle kuuluu.. Ja sanoinko jossain vaiheessa, et olis heikko rahatilanne? Meillä ei koskaan ole ostettu luotolla mitään, mutta kun käteisellä maksaa on 350+200(turvaistuin) aika paljon kenelle tahansa..
Sanoinko jossain että sinä olet ostanut luotolla? Ei taida sisälukutaitokaan olla sinun heiniäsi sen matikan lisäksi?
Heikko rahatilanne on varmaan aika suhteellinen käsite sekin...Joillekin se on, ettei ole rahaa ruokaan ja joillekin se, että ei ole varaa ostaa 500 euron vaunuja käteisellä.