Mitä maksaisit tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lasikeräilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lasikeräilijä

Vieras
Oliskohan täällä ketään lasikeräilijää???

Juu, eli olisi mahdollisuus ostaa "Humppila - Pertti Santalahti"
seuraavanlainen kuvan isompi malja ja "puutarha" maljakko. Pieniä maljoja löysin myynnistä 28?:lla, mutta vain yhden ison... jossa oli iso ja pieni myynnissä, niiden yhteishinta oli 1200dollaria???? Voiko tuo iso oikeesti olla noin arvokas???? Tietäiskö joku.

Mietin vain paljon siitä/niistä kannattaisi maksaa... mikä siis arvo ja mahd.onko tuolla kulholla jotain nimeä?

11ufdya.jpg

Jaa, mulla on toi sarja, äiti kirpparilta oli aikoinaan löytänyt ja jätti sitten mulle perinnöksi, halusi että mä saan kun osaan vanhaa arvostaa. En kyllä usko että ihan niin kallis on, 200 vois olla likempänä totuutta. Soita vaikka Humppilan lasimuseoon ja kysy onko niillä jotain tietoa kyseisen kipon nykyarvosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, mulla on toi sarja, äiti kirpparilta oli aikoinaan löytänyt ja jätti sitten mulle perinnöksi, halusi että mä saan kun osaan vanhaa arvostaa. En kyllä usko että ihan niin kallis on, 200 vois olla likempänä totuutta. Soita vaikka Humppilan lasimuseoon ja kysy onko niillä jotain tietoa kyseisen kipon nykyarvosta.

Ja jos jostain saat oikeaa tietoa, niin kiinnostais kyllä muakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tiedätkö sarjan nimeä, en löytänyt mistään... Kuuluuko tähän maljakkoa?

Yhteistyössä