Mitä maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoitaja kotiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoitaja kotiin

Vieras
mitähän mahtaa maksaa jos olisi hoitaja lapsille kotona? Meillä on 3v ja 9kk lapset ja olen vähän miettinyt jos olisikin hoitaja kotona ja minä töissä.

1000e kuussa miinus verot. Ainakin mulle tullaa maksamaa ku meen hoitamaan kotiin, plus tietty ruuat. Jopa matkakustannuksis autetaa, otetaa vakuutus ja sosiaalimenot korvataa. Todella reilun tuntunen perhe.
Odotan innolla, että työt huhtikuussa alkaa.

Kunta ja Kela maksaa osan palkasta ja vanhemmat sen lopun jäävän.

minä myös olen miettinyt hoitajan kotiin palkkaamista?mietin vaan,kuinka paljon mahtava olla ne työnantajan(siis meidän) muut maksut palkan lisäksi?eli kaipaisin kokemuksia/tietoa,kuinka paljon muita kustannuksia ja maksuja hoitajan kotiin palkkaamisesta tulee,jos nyt vaikka se palkka ois kokonaisuudessaan kelan tuen kanssa sen tuhat euroo...kiitti jo etukäteen :flower:

oisko jollain antaa jotain summaa mitä ne "muut kulut" ois noin suuurinpiirtein ees vaik sillä tonnin palkalla.eikös siinä tuu jotain vakuutus ja eläkemaksuja ja mitä kaikkee muuta....yritän selvitää,että kestääkö takapuoli maksaa kotiin hoitajaa =)

eikös se yksityisen hoidon raha oo jotai 130eur/lapsi.siis se mitä kela maksaa,sit siihen saa lisää tulojen mukaan.meillä kunta maksaa lisäksi kuntalisää yksityiden hoitajan palkkaamiseen ja se kuntalisä on enemmän ku kelan tuki.ilman kuntalisää tuet jää aika onnettomiksi,pitäishän sille hoitajallekin palkkaa maksaa enemmän ku muutama satanen...kannattaa ottaa asuinpaikkakunnalta selville tuo mahd lisä.

Yhteistyössä