Mitä maksaa toisen nimen vaihtaminen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaanvaihtanut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei maksa.
Kerran saa vaihtaa maksutta etunimen ja toisen nimen jos tulee katuma päälle niin sitten maksaa jos haluaa takas nimensä tai vielä muuttaa sitä.

Ite vaihdoin etunimeni lempinimeksi ja poistatin toisen nimeni kokonaan. Ei maksannu mitään.

[QUOTE="vieras";24066816]En ole tiennytkään, että ihmiset vaihtelee toisten nimiä =/[/QUOTE]

ei toisen nimeä saa menä ainakaan toiselta salaa vaihtamaan.

vaihtakoon ap. vain oman nimensä.

[QUOTE="vieras";24066816]En ole tiennytkään, että ihmiset vaihtelee toisten nimiä =/[/QUOTE]

voe jessus kai mä saan lapseni 1kk vanhan toisen nimen vaihtaa kun lapsen isä haluaa sen toiseksi.
sai suunsa auki lapsen nimestä vasta nyt ja se kuullostaa minustakin toisena nimenä parempana kuin mitä itse laitoin.

[QUOTE="juu";24066839]"no en minä ole mitään itseltäni vaihtamassa vaan lapseltani.."
Luultavasti lapsella ei näitä kaikkia ole :)[/QUOTE]

Oisit heti laittanut tuonne aloitukseen jos olet ap :)

Ei olekkaan sitten ihan noin helppo juttu.

[QUOTE="juu";24066839]"no en minä ole mitään itseltäni vaihtamassa vaan lapseltani.."
Luultavasti lapsella ei näitä kaikkia ole :)[/QUOTE]
Kelakortti on ainut juu noista mitä on 1kk ikäisellä :D
Mies haluaa miro iivariksi pojan niin se sallitakoon=)

hah joo loukkaus vanhempia kohtaan... tuo on juuri sitä kun vanhempien pitää saada yliote kaikessa ikuisesti päättää nimet ja koko elämä lähes... jos nimi ei tyydytä niin vaihtamaan vaan ! Vanhempien omistushaluinen ote on törkeetä ja loukkaavaa etenkin sen jälkeen kun olet aikuinen ja poissa kotoo !

Yhteistyössä