Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mistä löydän oman kaupunkini marjanostajat? Eli jos käyn poimimassa ja haluan niitä sitten myydä, niin mistä saan tietoa ostajista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Tuli tänään poimittua mustikkaa 5 litraa :wave:
Eli 5 euron edestä. Paljonko bensakulut olivat? Entä eväät, kahvit jne?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:3,5 euroa kilolta maksaa tukkuri
Aika hitonmoista riistoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja mustikanpoimija:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen suuresti jos ei viitsi itse poimia?! Nyt kerta niitä marjoja on niin saa äkkiä ämpärin täyteen.
Ei kestä selkä.
Mutta en kyllä tosissaankaan maksaisi jotain 50 euroa!
Olen ostamassa ja maksan puhdistetusta 2 euroa / litra.
Hei kuules nyt... Kukaan ei myy sulle mustikkaa 2 euron litrahinnalla!!!Mietippä vähän, että ei niitä mustikoita ihan hetkessä poimita sieltä, ja otappa huomioon myös se, että usein täytyy mennä autolla sinne metsään, joten tulee siinä polttoainekustannuksiakin ja vielä sulle pitäis tuohon hintaan myydä ne puhtaana!!!
Ei tulis kyllä kauppoja!!!
Mä taidan mennä ostamaan ne 25e / 5kilon satsin huomenna S-marketista. Taitaa se litrahinta olla lähelle 2.5e? Ja siitä tekee varmasti joku voittoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:3,5 euroa kilolta maksaa tukkuri
Aika hitonmoista riistoa.
Joo. Ämpärillinen painaa n. 5 kg.
Ostin suoraan poimijalta 5 ?/kg ja hän oli hyvin tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täälläpäin hintana 5 euroa kilo, puhdistettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja marjatta:En ole ostoaikaisessa, mutta mua pyydettiin keräämään ämpärillinen ja haluaisin hintatietoa, etten rokota liian vähän/liikaa.
Kiitos kovasti!!
Työkarveri myy 40/litra, keränny jo toistasataa litraa...![]()
Eipä tuohon hintaan viitsi metsään raahautua saatikka puhdistaa niitä itse.
Ja toisekseen, tämän mahan kanssa ei enää heiluta metsässä. Ensi syksynä sitten =)