Mitä makeata voisi tehdä pakkaseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Omenoista?
Saatiin kaverilta omenoita, lapset eivät syö niitä(ne on vähän kirpeitä). nyt pitäisi keksiä mihin mä niitä käyttäisin. Pakkasessa olisi vähän tilaa, joten jotain makeata sinne voisin tehdä. mutta mitä? minkälainen omenapiirakka säily hyvänä sulattamisen jälkeen? entäs joku omena(kaneli)pulla? jääkaapissa olisi myös paljon rahkaa, joten joku omena-rahka "herkku" kelpaa myös.

Ehdotuksia kiitos! (ja myös pikakuvaus reseptista)

Varmaan tarkoitat pakastimeen. Pakkasta on ulkona eikä sinne kannata tehdä varmaan mitään kun säät vielä vaihtelee. Vaan eipä tuo oikeinkirjoitus muutenkaan näytä olevan vahvuutesi, eikä kyllä leivontakaan. Eikä netin hakuominaisuuksien käyttökään.

[QUOTE="vieras";25138141]Varmaan tarkoitat pakastimeen. Pakkasta on ulkona eikä sinne kannata tehdä varmaan mitään kun säät vielä vaihtelee. Vaan eipä tuo oikeinkirjoitus muutenkaan näytä olevan vahvuutesi, eikä kyllä leivontakaan. Eikä netin hakuominaisuuksien käyttökään.[/QUOTE]

En tiedä teidän pakastimesta, mutta meidän pakastimessa on pakkasta. Niinpä me pannaan tavaraa pakkaseen ilman, että laitetaan sitä tavaraa ulos ulko-ovesta.

Että näin. Hyvää huomenta vaan sullekin.

[QUOTE="vieras";25138141]Varmaan tarkoitat pakastimeen. Pakkasta on ulkona eikä sinne kannata tehdä varmaan mitään kun säät vielä vaihtelee. Vaan eipä tuo oikeinkirjoitus muutenkaan näytä olevan vahvuutesi, eikä kyllä leivontakaan. Eikä netin hakuominaisuuksien käyttökään.[/QUOTE]

Onpas sulla tänään pahaa kahvia... :D

• Tykkää
Reactions: chef

Tässä osassa Suomea on toistaiseksi pakkasta vain pakastimessa.

Ihan tavalliset omenapiirakat sopii hyvin pakastettaviksi, itse oon pistänyt pakkaseen esimerkiksi sellaista pellille tehtyä piirakkaa. Ei mitään rahkaversioita, ne ei niin pakastamisesta tykkää.

Yhteistyössä