mitä mää teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Tuon miehen kanssa.. mä en jaksa sitä enää, oon niin kyllästyny ja ärsyyntyny koko ukkoon..
kaikki sen ajtukset,katse,kosketus, kaikki ärsyttää.. Mutta voiko kyllästymisen takia erota? Mies on suhteemme alussa, vuosia sitten pettänyt minua ja käynyt käsiksi minuun, nämä asiat kummittelee vieläkin mielessä,en ole pystynyt koskaan antamaan näitä anteeksi vaikka olen yrittänyt.
Meillä on kaksi lasta joiden takia olen yrittänyt jaksaa miestä, on kuitenkin todella hyvä isä lapsilleen.
Ollaan tosi erinlaisia , ajattelemme aivan erilailla ja kaikki mielipiteemme aivan pikkuasioistakin ovat aivan vastakohtia. Riitelyä on joka päivä jostakin.
en kyllä edes tiedä haluanko erota, vai onko tämä jokin ohimenevä juttu...hmmm

Ei siihen liene kellään vastausta paitsi sinulla itselläsi. Kyllästymisen takia varmaan harva eroaa, siellä lienee aina himpun verran painavammat syyt. Mutta kyllästyminen varmaan on aika yleistä varsinkin pitkissä liitoissa joissa ollaan rehellisiä itselleen ja toiselle. Onneksi kyllästyminen menee myös ohi ja jalostuu parhaimmillaan siten että toinen ymmärtää antaa tilaa toiselle liitossa.

Uusimmat

Yhteistyössä